(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* ADAM SANDIĞIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* ADAM SANDIĞIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne guzeldi hicveden dizeler, siir. Oyle de olur zaten demeden edemedim.. Kaleminiz yon akisini cok guzel ayarliyor siirlerinizde zorlanmadan.. Bu anlamda her konuyu anlatirken daha bir ustalik yonune tanik oluyorum.. Kutladim gonulden! Selam saygimla.
Dostumdur diyerek fikrini sorup Planlar yaparken hayaller kurup En zor zamanımda sırtımdan vurup Boynumu büküyor adam sandığım.
...NE KADAR DA TEVAFUK ETTİ bir anımı anlatayım;
...bu sitede bir arkadaşıma HOCAM diye hitap ediyordum. bizimle bozuşunca "SEN DAHA DÜN BANA HOCAM" diyordun, sen kim ben kimin. cihetinden veryansın etti. ben de Hocam demişsek hata mı? dedim.
...ya da Hocam dediysek yanlışınıza da mı ortak olmak zorundayız
...durumlar böyle kardeşim. herkes hizipçilikten kendini kurtaramıyor. sizi baya bir tanıyan biriyim. sizin gibi MUTEDİL bir kaleme bile laf söylüyorlarsa "BATSIN BU DÜNYA" şarkısı aklıma geliyor
EyvAllah Mecit hocam kaleminize yüreğinize sağlık. Hülvani hocamda yorumda belirttiği gibi heleki bu günlerde adam maskesi takanların birbir maskeleri düşüyor. tebrikler. hoş,esen ve şiirle kalın...
Saygılarımla.........