Ben seni bilmeden sevdim Bir hayal kadar sessiz Parmak uçlarınla yürümüşsün kalbimde Duymadım sesini Gelip geçtiğin rüzgârların.
Yabancı bir akşamdı gözlerin Tanımıyordum rengini, Bakışlarında titreyen revnakların. Bundan dı ihtimal pervasızlığım.
Gülümseyişlerine sırdaş olduğum dudakların Bilmeseydi eğer adımı Sesinde ki şiire dokunmaktan hep korkacaktım.
Terkedilmiş umutlar gibi muhtezin ve dargın Uzak bir ihtimalin son durağındaydım Bir gün, Firar edip gözlerimden bir âhın Ruhunda ki güllere dokunacağını anlayamadım.
Bir intizarın nefesiyle yandı bütün kelimelerim Ne, Gel diyebildim sana Ne de, geri dönebildim kaybettiğim topraklara.
Ah Lâyezal Azabı sevgili günahım. Kalplerinde bir ölümü olsaydı eğer Bütün umutlarımı toprağa gömer Ve bu muttasıl yangında ersin diye ruhum Aşk tan ve nefretten başka bildiğim her şeyi unuturdum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LÂYEZAL. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LÂYEZAL. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah Lâyezal Azabı sevgili günahım. Kalplerinde bir ölümü olsaydı eğer Bütün umutlarımı toprağa gömer Ve bu muttasıl yangında ersin diye ruhum Aşk tan ve nefretten başka bildiğim her şeyi unuturdum.
Azabı sevgili günahım.
Kalplerinde bir ölümü olsaydı eğer
Bütün umutlarımı toprağa gömer
Ve bu muttasıl yangında ersin diye ruhum
Aşk tan ve nefretten başka bildiğim her şeyi unuturdum.
tebrıklerimle..........................................................