(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* BUGÜN AREFE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* BUGÜN AREFE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çekilmişse bir resim ravzasının başında Misk kokulu gül açar gül yüzlümün kaşında Yolunda gidenlerin yazı,güzü,kışında Dört mevsim bahar olur makber güvenli kal’a.
Rehber Resûl’ümüz, pusula Kur’an Her mezar bir ibret Hakkı haykıran Hazır olmak gerek ölüme her an Azrail vermiyor asla fasıla! Tebriklerimle Mecit Bey.Selamlarımla!
Arefe,rabbine kavuşmaya giden yollarda gönüllü yolculuk eden iman dolu yüreklerin günüdür, mahşer bayramında hediyesi alnına mühürlenmiş secde nurudur.
Mecit hocam,baştan sona ihlas dolu yüreğin iman ağacına şakıması gibiydi şiir. Dost'a kocaman tebriklerimi sunuyorum saygı ve sevgilerimle...
Eyvallah değerli kardeşim, bugün arefe olduğuna göre yarin bayram. O zaman arefeden bayramın hazırlıklarını yapmalıyız. Nasılsa yapmamız gerekenleri rehberimizden öğreniriz, bayram yerine gitmek için pusulamız da elimizde haydı o zaman hayırlı bayramlar.
Mecit Hocam Allah cümlemize İman Kuran nasip etsin, bizleri Kuranın ışığında Peygamber efendimizin rehberliğinde divanına kabul eylesin.
Yine kalem İhlaslı yazmış yürekten kutluyorum arefeden bayramı düşünmeyi düşündürdü şiir bizlere kalemin daim olsun sağlık selametle kal.
Şimdi gecenin mahmurluğu var en iyisi sabah bir kez daha okuyayım yanlış anlaşılmaya sebep olmayayım. Zaten Oflu Hoca beni yanlış anlamış meseleyi zor düzelttim şimdilik hayırlı geceler değerli dost nasılsa senin yarinki azığın tamam biz erkenden kalkıp bizde hazırlığa başlayalım.
Mecit hocam senin işin şiir vesselam. Muhabbetle Allaha emanet kal.
ÜSTADIM; ÖĞÜT VERİCİ DİZELERİNİZ BAŞTAN SONA HARİKAYDI. KEŞKE HERKES YAŞADIĞI HER GÜNÜ AREFE BİLİP DE ONA GÖRE HAZIRLIK YAPSA NE HAYIRLI OLUR DİYEREK SAYGILARIMI SUNUYORUM. HAYIRLI GECELER...
Yarını bayram bilene bugün arefedir hatta her anı arefedir... Öyle diken ekip hurma toplamak yok, hurma ekende diken toplamaz... Ne ekersen odur işte...
Mürşidi olmayanın mürşidi şeytandır demişler....
ALLAH taala kimseyi şaşırtmasın...Bir anlık gaflet hali olur, tam menzile varacakken birde bakmışsın ki gidiş gidiş değildir...ALLAH korusun cümlemizi....Selamlar, saygılar abi..Hayırlı geceler...
Misk kokulu gül açar gül yüzlümün kaşında
Yolunda gidenlerin yazı,güzü,kışında
Dört mevsim bahar olur makber güvenli kal’a.