(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
masallarda yas... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
masallarda yas... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir acı, bir yas, aynı şeydir bazen. yas hep başına kara tüller geçirmek değildir. hayata devam ederek de tutulabilir. içinizdeki ölmüş parça size aittir ne de olsa. kimse bilmez. kimsenin bilmesi gerekmez. şiirler yazılır bazen.
ölüm herkese aynı uzaklıkta. ve ölüm kaçınılmaz son.yaşamakmı şans ölüm mü belli değil. doğarken irade bizde değil.ölürken nasıl bizde olsun ki. şiir görevini yapmış. yazarına vereceğini vermiş. önemseyen şair dugularını bizimle paylaşmış.sağolsun.
şair yaşanılanı kendi yüreğinde hissedip analatamasaydı kelimelerin ne anlamı kalırdı kutluyorum çok mükemmel dizelerdi ifadeler çokça dolu her sözcük anlamalarını öyle güzel taşımışki hece çağlayanı dizeler çıkmış tebrikler saygılar
ateş canda annelerde ağıt ayazda güneş ışıklar kör içim kış... *** Saygıdeğer Şâirim, satırlarınız çözdü tüm buzlarımı ve taştı gönül akan göz yaşlarıyla. Çeken bilir denmesi bundandır. Yüreğinize sağlık, eliniz dert görmesin. Sevgi yüklü saygılarımla.
ateş canda annelerde ağıt ayazda güneş ışıklar kör içim kış... ***Ve siz yine suskunsunuz bilirim bu güzel ve özlü dizelerin gizeminde sevgili dost,kutlarım.
Bu kıtada gizli bir şeyler var... Masallar yasta geçmişim hüzün yetim kalan uçurtma..öksüz kalan sevinçlerim... Şiir çok keyifli ve hoş olmuş sanki yarım kalmış gibi bir his var içimde... Kutlarım kaleminizi..yüreğinizi...
Sır dolu bir şiir.. Neresinden tutarsan tut ayrı anlam kazanabilir... Yorum yapmaya çekinilecek şiir hakikaten... Okuduğumda bir balık hafızası kadar anlıyorum ve sonrasında tekrar okuma gereği duyuyorum şiiri... yani her okuyuşumda yeni bir şiir gibi... bilmem anlatabildim mi...
Dışarıda can alan bir çöl sıcağı İçmin iklimleri ayaza kesmiş Kan çanağı gözlerden toplanmış bir kase hüzün Dudaklar yemin etmiş sözsüzlüğe Paslı kilitlerin gölgesinde Bir çılgınlık esiyor sessizce Kıyamet arefesi günlerde... ......................Benden size.
ne yazık ki çocuklara öğretemedik biz masallarda yas tutmayı .... anladılar ki masallarda yaşanır sadece güzel ölümler....
sevgimle...