Kapıyı sen açmadın kapayıp “ben”le yandın, Sırrını saklayarak benim adımı andın, Garaip gölgelerin siluetine kandın, Daldığın düşlerinle baş başa kalman gerek.
Sevdanı kardan yaptın, yıldızsız gecemdeyken, Aynaların çilinden faldaki hecemdeyken, Harfleri rüzgârlara, salmıştın acemdeyken, Daldığın düşlerinle baş başa kalman gerek.
Ne bir ses ne bir haber koşturmak mı istersin, Ardın sıra közünle yaktırmak mı istersin, Sevdanın ipi ile astırmak mı istersin, Daldığın düşlerinle baş başa kalman gerek.
Yeter artık dur biraz akıl isen serde kal, Ruh olmadan sen hiçsin hiçliğinle dur da kal, Sevdanı çöpe atma ismi ile sar da kal, Daldığın düşlerinle baş başa kalman gerek.
Şahin Hanelçi 21.10.2013 Makeni/Sierra Leone
Not: Fotoğraf ( Freetown, Atlantik Okyanusunda gün batımı) Şahin Hanelçi’ye aittir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
691- EY BENİM… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
691- EY BENİM… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Akıl; akıllıda mı bulunur bilmiyorum, Şimdilerde akıllı geçinen vurdukça vuruyor. Açık yüreklilikle hiç bir şeyi bölmüyorum, Şükredip Allaha beş vakit el açmak gerek. HakanKURTARAN Değerli Şair Dost, Yürekten Tebrik ederim.
oy benim can gardaşım hele ne kadar özledim hiç sormasın:) şu şiirlerin olmsa inanki habersizim senden......şiirlerini anlatmak için kelimeler yetersiz.......ve fon resmede bayıldım:).gelince bir alo dersin sanırım sevgimlesin hep yüreğimdesin can gardaşım zaralıcan
Yirmidört âyar altın, resminle mükkem eser, Rûyada dolandırıp, zikrettin Aşk-î eser, Şiir okumak buysa, yazmadım böyle eser, "Daldığın düşlerinle baş başa kalman gerek." Şahin Hanelçi olup, Aşk ile yanman gerek. ......kadiryeter
Yeni resmini görünce, yüzümde tebessüm belirdi ve beni çok sevindirdin. En derin hürmetlerimle Selâmlarım; Üstâdım...
harika