Sonsuzluk zamanının kilometre taşıyız, Dağılmış kafatasın çatık hilal kaşıyız, Saf tutmuş bir halkanın dökülen gözyaşıyız, Cem ile birlikte biz pişelim artık yeter.
Sevda ruh ile gönlü kor gibi yakmaktadır, Resimler silinse de yakından bakmaktadır, Dalga, dalga coşarak su gibi akmaktadır, Cem ile birlikte biz pişelim artık yeter.
Şafağın doğmasına şurada ne kalmış ki, Geceyi parçalayan öyle bir aşk salmış ki, Yok etmiş korkuları özde yâdı almış ki, Cem ile birlikte biz pişelim artık yeter.
Halvetin mizanını miraçta biz bulalım, Kırkların divanında ecri Hak’la dolalım, Kopmadan sonsuzluğa, kanat açıp uçalım, Cem ile birlikte biz pişelim artık yeter.
Söndürdüm korkuları zaptiyeler yok artık, Semahi vuslat ile şavkı ziya çok artık, Karanlık günler bitmiş sorgulara tok artık, Cem ile birlikte biz pişelim artık yeter.
Fıtratlar zıt olsa da bej renkli bir çamuruz, Teknemiz semadandır cevherden bir hamuruz, Kıblemiz tekliğedir yeşilbeyazyağmuruz, Cem ile birlikte biz pişelim artık yeter.
Lisanınla zikreyle Allah’ın ismi için, Gelincikler kuruyor bilmektesin ne için, Kor alevde evhamın yansın be için için, Cem ile birlikte biz pişelim artık yeter.
Rüzgarın kaldırdığı yerde toz olmayalım, Sınırları aşalım özde yoz kalmayalım, İnada sığınarak ele koz salmayalım, Cem ile birlikte biz pişelim artık yeter.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
690-DOĞUM VE UMUT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
690-DOĞUM VE UMUT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.