Kamil Abi; Benden duymuş olma Bu akşamüstü Bülent söyledi Aşıladığın mersinlerin meyvelerini yürütüyormuş Orada olsam belki ben yapardım aynı şeyi ama Bir de ballandıra, ballandıra anlatması yok mu.? Vallahi katil eder insanı…
Hani yıllar önce Koparılıp dereye atılan karpuzlar vardı ya İşte onları Mevlüt’le ben koparmıştık Cin gibi bir oğlandı o biliyorsun Seni görünce hemen sıvışmış İhale de yine bana kalmıştı…
Ne güzel insandın Kamil Abi Hiç kızmamış, darılmamıştın Şimdi nasılsın bilmiyorum ama Biz Yörüklerin bir sözü vardır ya hani “Asıl Azmaz, Bal Kokmaz diye"
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kamil Abi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kamil Abi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Az değilmisin..Kamil abi mutlaka af yolunu seçmiştir.. ÇOCUKLUK YARAMAZLIKLARI HEPİMİZDE AZ ÇOK VAR ANISI...KİMİ ANLATAMAZ KİMİ BÖYLE ŞİİRSEL ANLATIR...KUTLADIM SELAMLAR..
asıl azmaz, bal kokmaz...kokarsa yağ kokar, aslı ayrandır...ne güzel sözdür. ben bir de: yörük sırtından kurban kesmek, ya da tüfek sıkmak kolaydır sözünüde pek severim. sohbet tadında içime çekerk okuduğum bir serbest şiirdi...kutluyorum.
VIII_XIII Yüzyıllarda Türk Edebiyatı dersini çalışırken, sıra Karamanoğlu Mehmet Bey'in veciz sözüne gelince aklıma siz geldiniz tertemiz edebiyat dili...
mersinlerin kokusu taa buraya kadar geldi :) insanlar yaptıklarıyla hatırlanırlarmış ya böyle Kamil abiler hepimizin çocukluk öykülerinin sayfalarından birinde vardır mutlaka...
Kamil Abi gibi Yörükler sağlam insanlardır... Satırlarda anılar çok güzel duygulu dile gelmiş. Fani Dünya yaşarken böyle güzel anlamlı hatırlatıyor ...
HakanKurtaran tarafından 11/26/2013 4:41:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
HATİCE HANIM MERHABALAR ; BU ŞİİRİ DAHA ÖNCE NERDE OKUDUM BİLMİYORUM..YOK YOK SİZE AİTTİ BİLİYORUM..O ZAMANDA ÇOK ŞEY ANLATMIŞTI BANA..O ZAMANDA BU CÜMLEYE TAKILMIŞTIM..BİZDE DE ÇOK YAYGIN SÖYLENİR BU DEYİM...BAZEN DÜŞÜNÜYORUM DA ,ÜLKEMİN HER YERİNDE YAŞAYAN ÖRF VE ADETLERDEN NUMUNE ŞEKLİNDE HER YERDE BULUNUYOR HER TOPLUMUN ÇEKİRDEĞİNDE..İÇ İÇE GEÇMİŞ HELEZONLAR GİBİ..İŞTE BU MİLLETİ MEYDANA GETİREN KÜLTÜR SARMALI BU DİYE DÜŞÜNÜYORUM..YANİ ETLE TIRNAK OLMUŞUZ BİR KERRE AYIRMAK MÜMKÜN MÜ..ŞİİR VERMEK İSTEDİĞİ MESAJI ÇOK YÖNLÜ SUNDU BİZE..GÜZEL VEDE ANLAM YÜKLÜ BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI .... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..YÜREKTEN KUTLARIM ..EMEĞİNİZE SAĞLIK . SELAM VE SAYGIMLAAŞI
ÇOCUKLUK YARAMAZLIKLARI HEPİMİZDE AZ ÇOK VAR ANISI...KİMİ ANLATAMAZ KİMİ BÖYLE ŞİİRSEL ANLATIR...KUTLADIM SELAMLAR..