Hani evlerimiz hep denize bakardı, Yüzümüz maviliğe dönüktü hep, Ayaklarımız umuda koşardı Gözlerimiz gökyüzüydü Anımsar mısın annem?
Karanlıkta kaldığımda Korkar, ağlardım Sana sarıldığım zaman Dünyanın bütün kötülükleri üzerime gelse Korkmazdım Hatırlar mısın annem?
Penceremizin önünden kuşlar geçerdi Hani bir keresinde kırlangıç yuva yapmıştı ya Ben meraklı meraklı bakarken Sen gelmiştin, ’’Dokunma, yuvasını bozma, yuvan olmaz’’ demiştin Ne çok üzülmüştüm Hatırlar mısın annem?
Birde yalancı dostlarımız vardı Hep yüzümüze gülerlerdi Arkamızdan dünyanın lafını ederlerdi Duyardım, kızardım, üzülürdüm Anımsar mısın annem?
Şimdi yalancı dostlarım yok, Yüzüme gülüp arkamdan konuşanlar yok, Kuşların yuvasınada dokunmuyorum Ama bizim yuvamız dağıldı anne Hepimiz farklı yerlerde, farklı iklimlerdeyiz, Benim yuvam sensin, Gökyüzüm de, yeryüzüm de sensin anne Sensiz ben nefes alamıyorum Karanlıklar altında kaldım, Boğuluyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KIRLANGIÇ YUVASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KIRLANGIÇ YUVASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili Melike dost şiir beni aldı götürdü ya üzüldüm çok hemde seni anlıyorum inan bana birazdan burayı kapatıp uyuyacağım fakat aklımda senin şiirin kalacak o kadar şiir arasından tebrik ederim can dost ağlattın beni ben de anneme aşırı bağımlıyım yanımda ona ben bakıyorum emekli öğretmen ve yatalak ve bir de üç yıldır alzaimer oldu...anne bambaşkadır yeri asla dolmaz asla seviyorum yüreğini sevgimle kal
Kötù olanları atmışsın hayatìndan kırlangıçlarda dua ediyor umarım annenede kovuşursun anne dedim mi akan sular durur üzdün şairim be Çok natürel bir anlatım olmuş içten gelmiş taa:)
Şimdi yalancı dostlarım yok, Yüzüme gülüp arkamdan konuşanlar yok, Kuşların yuvasınada dokunmuyorum Ama bizim yuvamız dağıldı anne Hepimiz farklı yerlerde, farklı iklimlerdeyiz, Benim yuvam sensin, Gökyüzüm de, yeryüzüm de sensin anne Sensiz ben nefes alamıyorum Karanlıklar altında kaldım, Boğuluyorum...
Kurtar beni annem...
çok beğendim güzel dizeler oldukça etkileyici selamlar........
Dünyanın yaşamı böyledir,ne olursa olsun bir nedenle annenden ayrılmak zorundasın.Ya eğitim ve öğretim nedeniyle,veya iş dolaysiyle veya da evlenme nedeniyle ayrılık oalcaktır...Kutlarım sevgilerimle can dost...
Şimdi yalancı dostlarım yok, Yüzüme gülüp arkamdan konuşanlar yok, Kuşların yuvasınada dokunmuyorum Ama bizim yuvamız dağıldı anne Hepimiz farklı yerlerde, farklı iklimlerdeyiz, Benim yuvam sensin, Gökyüzüm de, yeryüzüm de sensin anne Sensiz ben nefes alamıyorum Karanlıklar altında kaldım, Boğuluyorum...
Kurtar beni annem...
Melike Melis / İstanbul
Ustacaydı okunası şiir Beğeni ile okudum yüreyin var olsun ___________________________________Saygılar
Dizleri yumuşaktır...
Büyüsek de bebeğiz onların gözünde