KUYTUŞiirin hikayesini görmek için tıklayın ...SEVDA !...
Bir yıkımdır bu sevda, gün geçtikçe büyüyen İhtilaldir bedende adım adım yürüyen Kaç canı acımadan teslim etti toprağa Bir tufandır bu,ruhu katmer katmer bürüyen Karanlıkları aşar aydınlığa çıkarsın Vadi vadi bentlerden ırmak olur akarsın Kuşatırsın insanın bütün hücrelerini Sen her kalp atışında biraz daha yakarsın Bu bitmeyen özlemdir damarlarda dolaşan Bir veba salgınıdır bulaştıkça bulaşan Ey sevda! Yalnızlığın ve hüznün arkadaşı İnkılap ötesisin çağları tek tek aşan !... *** Bir yürek bir sevdayı, ömür boyu mu saklar! Bir yürek hiç bıkmadan bir ismimi sayıklar! Gidip de dönmenin mi, adıdır sevdalanmak? Bir yürek unutmayı neresinde ayıklar!?... Geceler karabasan, rüyalar kabus olur Hayaller gurub eder, ufuklarda kaybolur Derin bir çaresizlik öyle kaplar ki ruhu Umutsuzluk insanı hep yalnızlıkta bulur! Bir yürek kaç sabahı bulandırır içinde Bir yürek kaç ummanı arındırır içinde Bilmem hangi baharda diner fırtınalarım Bir yürek kaç depremi barındırır içinde?!... ............................................................. (mürsel emre , 2011 )
................................................................... Mürsel Emre Doğan..2011, Kartal |
unutmak bir ozgurluk
animsamak bir bulusmadir aslinda
unutan Asik olur
unutulan Asktir aslinda
Derinden bir anlatimla
Guzel islenmis Siirde sevgi
Saygilar yazan yurege.
Huzurla.