Okuduğunuz şiir 19.11.2013 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
eski bir yalnızlık...
birazdan sensizliğin sofrasına oturacak besmelesiz niyetlerim bembeyaz ülkelerimde karaya vuracak nefesim sessiz harflerin kuru gürültüsünde kıyama duracak nefretim ve sen gitmektesin kor ateşlere lal ülkelere...
kımıltısız rüzgarın fısıltılı rehberliğinde seni uğurlayacak bu şehrin surlarından düşen gözlerim…
birazdan yeşilini kahvesini kaldıracak raflara tozlu kirpiklerim baş ucumda kitabım müzik kutusunda saklı anılarım ve açılmamak üzere kapandı kapılarım zamanzaman yapraklarına dokunup ağlar parmaklarım elvedaları gömerken dudaklarım gidiyorsun öyle mi ?
ardından… gözyaşıyağmurlarında yıkanır kıblem kalkıp secdeye durur gurur susma dili ile konuşur konuştukça çoğalır omuzlarımı saran onur…
birazdan atılır son düğüm boğazımın serin sularına el yazmasıyla yazılır ölüm…
….gittin…
bin iki yüz altmış beş gündür cebelleşiyorum aklımda pusuya yatan kalbimde kin tutan sevdanla fakat nafile her seferinde ölü kuş sesleri bölüyor rüyalarımı ellerin kesiyor yolumu aklım almıyor kanadıkça düşlerin kuyusu...
...bittim...
yenilgiler ortasında kalabalıklaşıyorum sana yalnızlıklar sürerken dudaklarıma nar çiçeği yakışır boynumun dik yamaçlarına takıp takıştırıyorum saçlarıma sürüp sürüştürüyorum yanaklarıma senden kalan ne varsa akıtıyorum İstanbul sokaklarına…
neredesin sevgili... bildiğim tüm adreslere soruyorum seni eşgalini veriyorum sokak lambalarına tüm şiirleri sana okuyor tüm yıldızları yutuyorum dilek adasında ellerimde beyoğlu gülleri çiçek pasajının dağınık yatağında unutuyorum bizi sirkeciden bindirip kara bulutları heybelide indiriyorum umutları neredesin sevgili ?
yoruluyorum sana terli ve soğuk akşamların katıksız muhabbetlerinde yolum oluyorsun sonra karanlıklardan sızan boş kaldırımlara yayılan yanım oluyorsun biranda üşüyorum yokluğunda…
eylülün acısı tüterken evlerin bacalarında küpelerimin sesinde dans ederken iki çingene eski bir yalnızlık düşer bu şehrin sokaklarına ….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
eski bir yalnızlık... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
eski bir yalnızlık... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yaşadığını yazabiliyorsa insan niye sahtekar olsun ki terimler ve her yazdığında başka bir kapı açılıyorsa ve bu kapıdan yine kendi gibi çıkabiliyorsa insan ne ala... avuçları şiir doluyorsa yalana dolana gerek kalmıyordur...
çok teşekkür ederim sevgili şirin kelebek uzun süren suskunluğu elvedaları hatırlattınız bana yorumunuzla...
yürek dert keder görmesin çok güzel bir çalışma güzel bir anlatım kutlarım emeği değer görmüş zaten bize kutlamak düşer selam ve saygılarımla ..........
Besmelesiz oturulan sofralardan hep aç kalkılır ,bu bir gerçektir.Ama şairler en azından şiirle kalkmayı bilirler bu sofradan,kelimeler boğazına dizilmiş olsa da..Güzel bir özlem şiiri idi .Kutluyorum şiiri ve sizi..Sevgimle..
ardından… gözyaşı yağmurlarında yıkanır kıblem kalkıp secdeye durur gurur susma dili ile konuşur konuştukça çoğalır omuzlarımı saran onur…
merhaba güzel insan tebrikler geceye düşen ayışığı gibiydi şiir şimşekler çaktırdı yüreğimde bulutlar seyre daldı gökyüzünü güzel bir şiir okudum sayfanızda ağlamaya yüzüm tutmadı usta yüreğim yeni bir şiir yazamamanın yasında sizler yazın biz okuruz usta dokuruz aşkın kilimini hayatın bağrına aşkla kal usta hep kurduğun düşte bıraktığın gülüşte kal
eylülün acısı tüterken evlerin bacalarında küpelerimin sesinde dans ederken iki çingene eski bir yalnızlık düşer bu şehrin sokaklarına ….
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; HARİKA BİR FİNAL ..ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI YİNE.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN.. KUTLUYORUM KALEMİNİZİ VEDE EMEĞİNİZİ.. SELAM VEV SAYGIMLA..
insanın eski alışkanlıklarından
işite zore hevale delal