Hazan uykuya dalmış belki aylardan ekim Dökülmekte yapraklar ağaçtan ağır çekim Bir sandık uçar gibi gidecek bilmem ne kim Set vurup ışığına garip kalan gündüzün Acı çöker üstüne hüzünde yüzen güzün.
Hazan uykuya dalmış belki aylardan eylül Solarken kırmızıgül ağlar divane bülbül Gözyaşları akıyor dağlardan gürül gürül Bağrına gömülecek vatanında toprağın Kucağına düşecek yerde kızıl yaprağın.
Hazan uykuya dalmış belki aylardan kasım Kayıp gitmiş elinden ne dost kalmış ne hasım Tekrarı yok bu işin insanoğlu tek basım Duyulamaz imdatlar eyvahlar ve amanlar Geçmiş geçmişte kalır geri dönmez zamanlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAZAN UYKUYA DALMIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAZAN UYKUYA DALMIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Hazan uykuya dalmış belki aylardan ekim Dökülmekte yapraklar ağaçtan ağır çekim Bir sandık uçar gibi gidecek bilmem ne kim Set vurup ışığına garip kalan gündüzün Acı çöker üstüne hüzünde yüzen güzün.
Hazan uykuya dalmış belki aylardan eylül Solarken kırmızı gül ağlar divane bülbül Gözyaşları akıyor dağlardan gürül gürül Bağrına gömülecek vatanında toprağın Kucağına düşecek yerde kızıl yaprağın.
Hazan uykuya dalmış belki aylardan kasım Kayıp gitmiş elinden ne dost kalmış ne hasım Tekrarı yok bu işin insanoğlu tek basım Duyulamaz imdatlar eyvahlar ve amanlar Geçmiş geçmişte kalır geri dönmez zamanlar."
tebrikler kutluyorum hem kaleminizi hem kalemi tutan eli hem de o ele yön veren yüreği.
Hazan dalmışsa şayet derin derin uykuya Uyandırma ne olur demir atsın kuytuya Sonu kıştır diyerek zemin olur korkuya.. Sakın ola aldırma hazandaki tehdide Kıştan sonra görecek ilkbaharı da dide.. diyesim geldi Afet Hanım Kardeşim.
O kadar güzel ki ifadeler eklemeden geçemedim Afet Kardeşim benim:
Hazan uykuya dalmış belki aydan Aralık Ölüm Hak'kın emridir, ondan zoru ayrılık Sevdayla yanan yürek, hazanda hala ılık Ummadığın zamanda bilki karlar yağacak Hasretle yanan yürek kabirde ağlayacak____hisbey
idare ederdi, sırf istiyorsunuz diye yazmaya çabalıyorum yoksa ne için uğraşacağım ki kendimi yorduğuma değmiyormuş hiç bulaşmamalıymışım. sırf sen ve bir kaç arkadaş için.
Ömrümüz,hayat ağacından, solup sararıp,kopup düşen bir yaprak gibi değil mi niye? Bir sonbahar ıztırabının şiiri.. (ilk kıta yada bend'in eylül'le başlamamasının bir nedenimi vardı acaba diye düşündüm.) Selam saygı sevgi ile kutluyorum.
eylülle başlamadım çünkü herkes eylülle başlardı o şiire sıradışı olsun istedim desem de inanma sakın, şiiri unuttum dedim ya gerçekten zorlanıyorum yazarken, başka bir şiir yazacaktım döndü dolaştı oraya vardı. acemilikten diyelim. teşekkürler ilgine...