Fıtratım bu çarem yok öfkeliyim deliyim Fırtına deresinin coşkun akan seliyim Keskin sirke misali kendimin eceliyim Gökteki yıldırımı aldım geldim ansızın Yıldızları denize saldım geldim ansızın.
Bitmek nedir bilmiyor duygu mantık savaşım Arasında sıkıştım belki ondan yavaşım Bağlı kaldım geçmişe sanırdım ki çağdaşım Başarırım diyerek hayal kurdum ansızın Ellerimle kendimi çekip vurdum ansızın.
Cehennem ateşini üzerimde sınadım Sorgulayıp sürekli geçmişimi kınadım Atma dedim kendime aman ha sakın adım Sevgileri soyundum sitem soydum ansızın Dikeniyle sunulan güle doydum ansızın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANSIZIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANSIZIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kendi dişleriyle aklını ruhunu ısıran birinin, kaos iklimindeyaptığı bir nevi şiir muhasebesi! Şair; Güç,çaba, enerji bulmanın neredeyse imkansız olduğu zamanlarda,kendisini mecalsiz bırakan buhranları,tramplen yapıp, yükseklere zıplayandır! Afet abla bunu yapabilecegini gösterdi! Her zamanki gibi kaliteli şiir okuduğumu yine söyleyeyim! Selam sevgi saygılarımı bırakıyorum ablacığım!
Hayat ne verdiki bize göz yaşından başka ..Biz ki;Hayata temiz bir pencereden bakmıştık oysa...Tebrik ederim Afet Hocam .Yürek sesiniz solmasın çok saygı ve sevgilerimle..
evet o kadar temiz bir pencereydi ki önümüzde 8 milimlik cam olduğunu bile göremeden çarptık. aslında güzel bir şiir olabilir bunlar teşekkürler vereceğin ilhama.
Şiirde sözlerin rastgele dizilmediğini görmek ve ahengi duymak adına bile yeter bir sayfa; onlarca artılardan sadece bu ikisini bile örnek alsak şiirde ne çok yol kat ederiz... Teşekkürler kaleminize ablam... Selam ve saygılarımla...
Afet yıkıldı diyenler ki var olduğunu biliyorum hayal kırıklığına uğrayacaklar büyük bir hızla yeniden geliyorum, vazgeçilmez tutkum şiir, teşekkürler kardeşim.
SELAMLAR SAYGILAR