Aşk bitti… Sende ki başı ne bu hikâyenin? Benim gözlerimden damladı bir süre mürekkepler Nefesim pembeye boyandı Uçtu grilikler nem bulutlarına… Durduğun yerden Yüreğine asılı kaldım Gece bile Kirpiklerinden bakmak için hayata, Kendimi gözlerine astım… Elinin tersiyle sildin gözlerinin ferini, Öyle bir düşüş ki bu, Hala yere değmedi adımlarım…
Oysa ikimizin kalbi de camdı, Senin camları parçalayacak metal zırhların vardı
Sen en çok neye, Neyle âşık olursun Böyle katı dururken yüreklere Söylesene?
Aşk bitti… Sende ki ortası ne bu hikâyenin? Çok mu sevdin? Ya da öyle zannettirmen için Çok mu yordum seni?
Ben aynı kapı pervazlarında Ayrı insanları ağırlıyorum düşük bir yılgınlıkla. Masum değiliz, Maskesiz dokunamıyorum artık yalanlarına İnanmanın aptallık olacağı her üryan dokunuşa Hatta seni seviyorumların başlattığı Sevişmelere bile ihtiyacım var oysa…
Aşk bitti… Sende ki sonu ne bu hikâyenin? Ben bin yıllık bir umutsuzlukla Hala son sayfayı çeviremedim…
Sen; Yazık ki, Aşkla insan olmayı Beceremedin…
Dip not: Ve susar zaman ardında üç yol bırakarak. Biri sanadır, Biri bana, Diğeri aşkın kimyasında hep var olan Varsayımlara...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Bitti... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Bitti... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşk bitti… Sende ki ortası ne bu hikâyenin? Çok mu sevdin? Ya da öyle zannettirmen için Çok mu yordum seni?
Eminim herkes başka bir bölüm seçecek bu şiirden...Çünkü neresine al atsan harika bir şiir...Ben burayı seçtim..Buradaki sorular çok etkileyici geldi bana...
Aşk onda ve şiirde bitmiş.....Ya sende dost....Ya yürekte....
Harikaydı şiir..Kutladım çok...Eminim ve Allah izin verirse yarın sabah bir başka yerde yine okuyacağım bu şiiri...Günümün şiiridir...Selam ve Sevgimle...
zaman hep susuyor zaten...
tebrikler...
sevgiler...