Ey Tanrı ! Niçin sesimi duymazsın bu nasıl bir yazgı, bu nasıl bir keder? çektikçe çektiren, süründürdükçe süründüren, Maverada isyan çiçeklerin açtıran,
ey dost, ey arkadaş, ey insanlar, Bu tanrı kimindi? neden bizleri görmüyordu? Neden o heybetli elini bir kez olsun bize uzatmıyordu?
Bizde onun kulları değil miydik? ona inanmıyormuyduk? ona ibadet etmiyormuyduk?
Bu acı, bu yok oluş, bu hiçlik neden?
Örümcekler sarmış bir mağarada acı içinde kıvranıyoruz, Hani mutluluk, hani sevinç, hani dostluk, hani kardeşlik, herkes birbirinin sırtından mı vuracak böyle,
ve bu benim, ve bu benim isyanım, soğuk duvarlar arasında kalmış ve yeryüzünün kirlenmişliği ile boğulan yalnız bir kadın
Duy artık beni de Ey Tanrım, Uzat bana da o heybetli ellerini...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAKARIŞ !!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAKARIŞ !!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bana öyle geliyor ki yanlış yerden bekliyorsun tanrı ne kim bir defa inceledim tanrı kendisine bile faydası olmayan bir oluşum bence güzel arkadaşım tanrıya değilde ALLAH c.c. yakarsın bundan böyle çünkü tanrılar duymaz ançak yaratan duyar
Merhaba dost kalem Can'ın çok yanmış anlaşılan ama ne olursa olsun sakın isyan etme canım şunu iyi bil dünyada dertsiz bir tek kul yok dünya en büyük okul bizde sınavdayız dertle pişen yürek yufka olur ve Tanrı'nın sevgili kuludur hoşça kal güzel bacım
Minos tarafından 11/5/2013 12:37:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bir birine zıt yaşantılarla dolu çevremiz. Bir yanda çile dağlar kadar ağır nice gönüllerde, diğer yanda gayet şen birileri gül dolu bahçelerde. Hani adına şu üç günlük ömür diyoruz ya hep ve nihai durak kara toprak. Adalet ancak ilahi mizanda, insanlığından utanmayanlar yüzünden bu dünyada...Her şeye rağmen yine de bir teselli bulmalı kalpler zira yarınlarda belki gerçek olur en güzel hayaller! Kim bilir, kim bilir!... Nice kalplerin ortak duygularını dile getirmiş şiir. Tebrik ederim dost...
Allah ile kul arasında hiç bir perde yoktur ancak kul ile Allah arasında yetmiş perde vardır. O perdeleri kaldırmak Nefsin hükümdarlığını sona erdirmekle başlar.
Yürek isyankar bir haykırış içerisine girmiş belliki kanayan yaraları,kanatan birileri var.Yoksa bir insan bu kadar acıa cı fevaran etmezdi. Değerli dost iman ettiğimiz amel ettiğimiz şekli değil,öncelikle TANRI hiç bir yarattığı varlığı cezalandırmaz.Mesala anne rahminden doğan bir çocuğu düşünelim,bu ne hastalıklıdır nede problemleri vardır.Bunun gibi o kadar çok çoğaltabilirizki örneklerini.İnsan oğlu yolunu kendi elleriyle belirliyor.Beden yavaş yavaş nasıl gelişiyorsan zaman itibari ile direnme acı duymaları öğreniyor.. Biz aslında sorumluluklarımızı tam kestiremiyoruz.İşte o andada çakallar misali çok art niyetli o kadar şerefsiz varki onlar atağa geçiyor başlıyoruz yavaş yavaş batnaya,ondan sonra çık çıka bilirsen..inanki burda günlerce anlatsanız bitiremezsiniz bunlar siz daha iyisini eminimki biliyorsunuz.. Yinede isyan etmöeyin.Her hüzün keder satırlarda hapsolması dileklerimle..
İşte bu şiirimi henüz yazıyorum yarım gördüğün gibi..Belki birşeyler çıkartırsın..
Günü gelir sende varman farkına Başında durmadan eser fırtına Felek ayrılığı vurur sırtına Yolarsın saçların ister istemez
Eşin dostun ardın sıra konuşur Kiprikler gözünde yaşla buluşur Bedenine bütün dertler doluşur Solarsın gün-be-gün ister istemez
Hele benim gibi hüzünle tanış Durmadan felekle et hele yarış Bulaman nerede finale varış Dolarsın gam ile ister istemez
Ağarır saçların belin bükülür Gözlerinden dolu gibi dökülür Öksürdükçe ciğerlerin sökülür Bıkarsın hayattan ister istemez
Mevlâm sevenlere versin basiret Yanar durur dşte sönmüyor hasret Der DURAK'ım hadi sen olda sabret Çıkarsın yollara ister istemez
duymuş bile dost bu denli bir yürek yangını ile seni mükafatlandırmış burası imtihan yeri kimi burada kimi ahrette güler dost ahretimiz de gülelim inşallah kal sevgilerde...