(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ahh Kritimu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ahh Kritimu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Biraz araştırdım, Saba Hamin'in ilk romanının ismiymiş Kritimu... Bir dergide okumuştum; her Giritli bu sabah zeytin yağını içtin mi diye birbirini uyarırmış ve kadınlarının cilt güzelliğinin sırrını bunda aramak gerekir diyordu. Diğer yandan etrafın denizle çevrili olacak ve balık kültürü gelişmeyecek! Biraz yadırganırdı doğrusu...Bir lisan bir insan, ne kadar çok lisan o kadar insan...Türkçe şiir yazan bir kalbi ayakta alkışlamamak ne mümkün! Bütün samimiyetimle tebrik ederim dost.Güzel bir seslenişti şiiriniz...
Bu arada; Kemal YALÇIN'ın Emanet Çeyiz isimli kitabını mutlaka okumalısınız. Türk ve Rum halklarına ait kültürlerin ve nice değerlerin ortak mazisine ve karşılıklı saygısına daha da hayran kalacaksınız...
Değerli Melike hanım! Bu nefis şiirinizi edebiyat defterinde okumak ne büyük sevinç. Şiirin apayrı bir güzelliği mevcut mısralarda... Seçkin kaleminizi yürekten Tebrik ederim. Şiirlerde ve yorumlarda görüşmek umuduyla. En içten selam ve sevgilerle.
Bir dergide okumuştum; her Giritli bu sabah zeytin yağını içtin mi diye birbirini uyarırmış ve kadınlarının cilt güzelliğinin sırrını bunda aramak gerekir diyordu. Diğer yandan etrafın denizle çevrili olacak ve balık kültürü gelişmeyecek! Biraz yadırganırdı doğrusu...Bir lisan bir insan, ne kadar çok lisan o kadar insan...Türkçe şiir yazan bir kalbi ayakta alkışlamamak ne mümkün! Bütün samimiyetimle tebrik ederim dost.Güzel bir seslenişti şiiriniz...