fısıldıyorum şimdi kulağına el ele bir bankın ucuna ilişmiş sağ elim omzunda titriyor vücudun dik başlı dalgalar gibi yine kırmışım, üzmüş seni sanki! avuçlarında gemiler Rodrigo çalıyor uzaktan fısıldıyorum kulağına kıskanan çok sever
ellerin yerinde durmuyor konacak yer arıyor palamar çözmüş yorgun gemiler gibi belli ki dolu için gerginsin tanrım! buz kesmiş her an okşanmaya âmâde gamzeler kıyamam bir yaka ayırırım sana hemen paltomun sağ omzunda ama biliyorum şimdi olmaz aksisin...
bak terennüm dolu nefesim cenk atıyor genzimde yılgın yalaz birikintiler seni sever gibi çekiyorum cigarayı biliyorum sinir ediyor seni bu hâlim daha da kızııyorsun için için hele hınzırlık edip ’kendime bakamıyorum sana bakmaktan’ desem kesin okkalı bir tokadı yedim...
işe yaramayacak biliyorsun anlamayacağım yine bildiğimi okuyacağım başa dönen plaklar gibi ben böyleyim ve böyle öğrendim bende bir mendil bir buruna değmeli
neden üzüntülüyüm ben barışmadık mı hâlâ dargın mıyız yine neden susmak geliyor içimden seni deli gibi kahkahalara boğmak yerine neden korkuyorum ben uzaktan geçen gemilere değmeye!
yosunlu kayalar gibi kayıyor irislerin tuhaf bir çekingenlik havada konuşmanı bekliyorum temizleyecekse bir ağız dolusu sitem sövgü savur da kurtul râzıyım ki bir bahara on kış vermeye hazırım
bir tutsa dudağım bir açabilsem yüzümün fermuarını okuyabilsen bir kaşlarım bile anlatacak aslında seni ne kadar kıskandığımı -sevdiğimi- anlatabilsem keşke bir şiirle içimdeki bu miskinliği bu vurdumduymazlığı asfalta özenen parke taşlarını!
yürüyebilirsin her ikisinde de ikisi de götürür seni gideceğin yere birinde hızlı gidersin sadece sarsılmadan, sessiz birinde sindire sindire yüreğin lime lime
anlatamıyorum işte acelem yok seni sevmeye nasılsa hiç doymayacağım diye!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Asfalt Ve Parke Taşları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Asfalt Ve Parke Taşları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.