(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CUMHURİYET şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CUMHURİYET şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam .. Milli bayramların en önemlisi Cumhuriyet bayramı. bu bayramı bizlere armağan eden,Başta ATATÜRK ve silah arkadaşları olmak üzre, bütün şehit ve gazilerimizin mekanları cennet ruhları şadolsun.... TA/VAN’A Cumhuriyeti kurduk Edirne’den Van’a Ezanları okuduk şerefe den tavana
Kıymetli Kardeşim, "Cumhuriyet fazilettir!" inancı içinde tüm milletimizin bayramını kutluyor ve cumhuriyetin ilelebet yaşayacağına inancımın tam olduğunu tekrar ifade etmek istiyorum. Bilmukabil selâm ve saygılar sunuyorum.
Değerli kardeşim,Cumhuriyet sevgisi hepimiz gibi seninde yüreğinden fışkırmış ve bir şiir olarak sayfana düşmüş.O bizim herşeyimiz.Herşeyimizi O'na boröçluyuz.o kafirler hele bir adım atmaya kötü amaçla yurdumuza o zaman Cumhuriyet çocuklarının yumruğu nasıl olacak görürler.Ata'm bize O'nu kanımızın son damlasına koruyalım diye emanet etti.İnşaallah dünya durdukça Türkiye Cumhuriyeti bir santim bile toprak kaybetmeden yerinde duracak ve ay yıldızlı Bayrağım,nazlı nazlı göklerimizde dalgalanacaktır.Aminnnnn!
EN GÜZEL BAYRAKTIR BU BAYRAK
Ey!Göklerin sultanı, Başımızın tacı, Hilalle yıldızın birleştiği En güzel bayraktır bu bayrak.
Rengini kırmızıyla,aktan alan, Türk şehidini andıran, Göklerde dalgalanan, En güzel bayraktır bu bayrak.
Bizi esirlikten kurtardın, Rengini al,aktan aldın, Bir de üstüne hilalle yıldızı taktın, En güzel bayraktır bu bayrak.
Şehidin kanı al, Yıldızın rengi ak, Alnımızı açtıran, Engüzel bayraktır bu bayrak.
Türkleri sevindiren, Benimde bayrağım var dedirttiren, Kendini çok sevdirttiren, En güzel bayraktır bu bayrak.
Şanına leke sürdürtmeme, Başka güzel bayrak var dedirtmem, Benden çok kimseye sevdirtmem, En güzel bayraktır bu bayrak.
Suzan Hocam, Devlet, vatan, bayrak, ezan.... bunlar bizim vazgeçilmezlerimiz. Bunlara dil uzatan olursa dilini, el uzatan olursa elini burup koparmak boynumuza borçtur. Cumhuriyetin kazandırdıklarını bir çırpıda yok saymak mümkün değildir. Cumhuriyet savunucuları samimiyetle davalarına sahip çıktıkça yıkıcılar avuçlarını yalayacaktır. İnanıyorum.
yine sayenizde güzel bir şiir okuduk hocam. tebrik ediyorum kaleminiz daim olsun
vatan sevgisi olmayanın hiç bir şeyine inanılmaz. onlarda din, vicdan, merhamet, aşk sevgi olmaz. onlar vatanlarına ihanet ettikleri gibi çevresine de eşine dostuna da sevdiklerine de ihanet ederler.
Allah içimizdeki gerçek vatan sevgisini artırsın, ihanetten ve ihanet edenlerden uzak kılsın ulusça bayramımız kutlu olsun
Dursun Bey Kardeşim, Millet olarak en büyük özelliğimiz sulh zamanında gayet gevşek bir görüntü vermemiz, harp zamanında ise sıkılmış yumruk gibi birbirimize kenetlenmemizdir. Bunu iyi bilen düşmanlarımız artık bizim milletimiz ile savaşmaktan korkar hale gelmişler ve bizi sükûnet içinde ve siyasî masabaşı oyunları ile alt etme yolunu seçmektedirler. Maalesef bizim şu anda düştüğümüz durum kendi karakterimizi başkalarının bizden daha iyi tahlil etmelerinin sonucudur. Sıkıntılarımızı aşacağız. "Su uyur, düşman uyumaz." atasözümüzü tekrar en güçlü şekilde idrak ettiğimiz zaman sıkıntı kalmayacak. İnanıyorum.
Candan aziz bileceğim
Cumhuriyet düşmanını
Vatanımdan sileceğim.
....
tebrikler
hisseden kaleminize tesekkurler
duygularima tercuman olan siire sevgi olsun daima
saygiyla .