(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Sevince şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Sevince şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili müberranın değerlendirmesini okuyunca ben tutuluyorum o kadar teknik yorumlar yapıyorkii.. kutluyorum müberrayı. eleştiri bu olmalı yorum bu olmalı. yoksa emek verilerek şiirlere aman şyöyle güzel aman böyle duygulu. olmaz böyle eleştiri olmaz.. diyorum .. kimseler alınması bunu yapanların biri de benim stabiiki.. şiire gelince..insan ruhu genellikle mevsimlerle simgelenir. bahar olur dallarımızda. zaman zaman dugularımız yaz yağmuru gibi serinlik katar yangınlara...hazan oluruz savrulur yapraklarımız rüzgarların önündee.kar yağar yalnız dağ başlarımıza .. kimsesiziz üşürüzde bir kış güneşi doğsun üstümüze bekleri. ama ...şiirde ana tema bana şunları yazmamı öğütledi. ham'dım- piştim- yandımm.. kardeşimiz çoğu insanıns yapamadığını yapıyor . kısa dizelerde uzun anlatım. kutluyor ve başarılar diliyorum geleceğin etiketli kalemlerinden biri olması dileğimle.
Tebrikler , selamlar , başarılar ..