mevzu aşktı mecliste üfürdüler seni kâlbime buruldu kâlbim en nihayetinde duruldu âlem sen esti rüzgar sen kokuları getirdi, renkler sen oldun sen oldu kırmızı çiçekleriyle anlattı aşkımızı ağaçlar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Oldum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Oldum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kısa kilemelerle büyük anlatım. senin bu tarzını beğeniyorum.ama şu b ir gerçek kii kimse başkası olamaz kendinden sıyrdılamaz . buna katılmıyorum. başarılar
İki can dostumun yorumları zaten anlatmış güzelliğini dizelerinin. Bana ise sevgili kardeşimle gurur duymak düşüyor)) Sayfandan keyifli ayrılıyorum bugün yürek pınarının güzelliği ile. Selam ve sevgilerimle.
mevzu aşktı mecliste üfürdüler seni kâlbime buruldu kâlbim en nihayetinde duruldu âlem sen esti rüzgar sen kokuları getirdi, renkler sen oldun sen oldu kırmızı çiçekleriyle anlattı aşkımızı ağaçlar...
evet gerçekten de sevince kavuşana kadar herşey sen oluyor da daha sonraları sen gidiyor yerine ben geliyor. kusura bakma kardeşim güzel şiirinin duygusallığını silip süpürdüm gibi ama bu da hayatın gerçekleri. gençlere arada ikaz etmek gerekiyor. saygı ve başarı dileklerim seninle.