yıllar önce, Kars Arpaçayda aynı evi paylaştığım dostlara...
ucuz şaraplardı bize eşlik eden uzun gecelerde acılardı döşek, soğuk gecelerde iç yangınları ısıtırdı / üşüyen bedenlerimizi ve ağlardık bırakıp gidenlere anlatırken içimizi çeke çeke...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Biz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Biz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Müthiş bir ahenk var bu şiirde.Birkaç dizede bir,dize aralarında uyak oluşmuş.Bunu bilinçli mi yaptınız bilmiyorum ama,çok güzel olmuş.İçtenlikle kutlarum!
Kısacık ve süslemelerden medet ummayan bir şiir. Çok sahici ve bir o kadar dokunaklı... Bu kadar az sözcükle, bu kadar çok şey nasıl anlatılmış diye şaşırtan bir şiir... Şiirin hikâyesine bakınca anladım ki; yaşanmış bir hikâyesi var dizelerin. Başarısı biraz bu gerçek oluşta, en çok da şairin, sözcükleri, şiirde kullanmada ki ustalığında gizli bence. İçtenlikle kutluyorum yazan yüreği... Teşekkürler bu iç burkan paylaşım için...
İnsanın acılarını paylaşacak birilerini bulması ne güzel.Paylaşmak aynı acıları başkalarının da çektiğini bilmek acıyı bir parçada olsa hafifletir diye düşünüyorum.Şiirde sıcak bir dostluk buldum.
zor ya aşk:(