(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ar Eder şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ar Eder şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen söylemek, bazen de söylememek gerekiyor, ki bu söyleme veya söylememe zamanını en iyi kişi kendisi bilir; Manidar ve hoş bir anlatımdı... Teşekkürler kaleminize.. Selam ve saygımla...
Sevgili Gülşenri hiç çekinme söyle Bu hayat iyisiyle kötüsüyle bizim yaşanmışlıklar da Çok düşündürücü bir şiiraçılımı çok uzun bellinden ssonsuz hoşça kalı
Vicdan diliniz, Aklınıza hiç müracaat etmeden Peşin hükümleri reddeder. Ancak hisler bazı hallerde aklın önüne geçer Asıl vicdanınızın dışın da ki dil, Sizi yanılgılı düşüncelere tahrik eder !... Oysa bir bilse, Ne menem bir şeydir şu hayat denen ? Dil bilmez, çünkü sensindir tüm çileleri çeken Yüreğinizdir sürekli eskiyen Kimbilir ne ağır duygular geçmştir onun içinden Ne bilsin ki "ÖMRÜNÜZ ; " Yalnız insan AR eder, Ancak utanıp AR etmeyen, Baş suçlu KADER ?!!!...
Müsterih olunuz bir kere, Kimse ÖMRÜNÜ harcamaz bile bile Madem ki şu hayatı severek yaşıyoruz Biz HARCAMAYIZ onu elbette. Ama sözümüz de geçmiyor ki KADERE !!!... Yaşayıverelim bitsin bence, Yaşamak güzeldir her şekilde !!!...
Manidar ve hoş bir anlatımdı...
Teşekkürler kaleminize..
Selam ve saygımla...