(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
La Tahzen! /Üzülme... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
La Tahzen! /Üzülme... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Olmuş olmuş da şu göz söz öz kafiyesi olayı beni sinir ediyor,görünce sinirden çıldırıyorum,yok çok ok ol dol sol gibi kafiyeler beni hayattan küstürcek ama şiir olmuş iyi lütfen kafiye kullanırken daha müstakil daha az kullanılan kafiyeler kullan
Evet bir şeyler geri döner elbette lakin belki de bizim istediğimiz gibi değilde hayırlı olan şekliyle döner.. Belki de dünya da dönmez bile... Beklentimiz hak rızası olursa yaşanan ne olursa olsun sevilir..
Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz için... saygılar..
Sevgili Şairim şiirinizi teması ve kural yönünden çok beğendiğimi ifade etmek istiyorum. Hayatı bütün gerçekleriyle birkaç dörtlükte özetlemiş olmanız da ayrıca övgüye değer niteliktedir. Akıcı ve pınar suyu gibi berrak bir eser. Seni bütün içtenliğimle teprik ediyorum. Saygılarımla.
Çok anlamlı bir şiirdi. Günün ilk saatlerinde okuduğum ve güne daha bir başka huzurla başladığım. Öğreti ve teselli edici.Estetik de eklenince ne söylenir ki.