trik trak trik trak sesleri bozuyur gecenin sessizliğini her yer karanlık ışıklar sönmüş.. dışarıda rüzgarın sesi içeride sadece trik trak sesleri akreple yelkovanın dans edişi.. gecenin bir vaktinde oturmuş camın önüne dışarıda olup biteni izlemeğe çalışıyor yorgun gözler..
ay küsmüş geceye bulutlar hüzne dalmış her yer zifiri karanlık mateme boğulmuş gökyüzü ağlıyor göz yaşları sel olmuş ıslanıyor sokakta, yeri yurdu olmayan.. bir sokak çocuğu yalın ayak titriyor soğuktan sinmiş saçak altına korunmaya çalışıyor yağan yağmurun hışmından.. kimbilir daha kaç can var güneşi bekleyen bulutlardan kurtulup bir çıkabilse ısıtacak üşüyen bedenleri.. güneşli ülkelerde sevgi dal budak olmuş sarmış tüm bedenleri hasret çok uzak onlara.. yakamoz bir başka vuruyor o şehrin denizlerinde dalgalar kayaları dövmüyor tüm savaşlara inat ılık sam yelleri okşuyor ürperen bedenleri..
Makedonyalı Şair. Ramazan Çalışkan.. --------------------------
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gecenin Sessizliği şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gecenin Sessizliği şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yazan usta kalemin yüreğini ve bu duygu yüklü şiirini kutlarım selam ve saygılar Ramazan.. Ayrıca ses veren Sevda kardeşimizi tebrik ediyorum saygılar..
trik trak trik trak sesleri bozuyur gecenin sessizliğini her yer karanlık ışıklar sönmüş.. dışarıda rüzgarın sesi içeride sadece trik trak sesleri akreple yelkovanın dans edişi.. gecenin bir vaktinde oturmuş camın önüne dışarıda olup biteni izlemeğe çalışıyor yorgun gözler..
Sessizliği alıp koynuna Bırakırsın saatin tik taklarına Bir sestir yine de Yalnızlığın olduğu yerde Gecenin sessizliği yakar sinedeki ateşi... siyah gecem
merhaba arkadaşım
gecenin sessizliğinde nasıl olur bilirim o saatin sesini
hele birde yalnızlığı alıp gelirse gece işte o zaman yayalnızlığı
sarar yürek yada çıldırır saatin tik taklarına kafayı takış ya da sessizce
dökersin gözyalarını gecenin sessizliğine katıp güzel yüreğine bin selam olsun gönül dostum
Hoş geldin arkadaşım derimya geç kalışlarımız şiirlere olsun bak bende geç kaldım cevap yazamadım. Çok teşekkür ederim gelişlerimiz geç olsunda güç olmasın. Sevgi ve selamlarımla arkadaşım..
Can kardeşim Sevdalinko yüreğine sesine sağlık çok teşekkür ederim. Güzel sesinle şiirime can veren nefesine yürekten teşekkürlerimle Sevgi ve selamlarımla..
Ayrıca ses veren Sevda kardeşimizi tebrik ediyorum saygılar..