"Ben, sporcunun zekî, çevik ve aynızamanda ahlâklısını severim" Mareşal, Gâzi ve şair, Mustafa Kemâl Atatürk.
Minnetle...
Biz bordoyu ekledik, gökyüzü doğal mâvi, Futbolun kitabında, delikanlılık kâvi, Centilmenlik özümüz, soldurmayız havayı, Biz bordo’yu ekledik, gönlümüz doğal mâvi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönlümüz Doğal Mâvi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönlümüz Doğal Mâvi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
TRABZON VE TRABZON SPORA YAKIŞIR BİR DÖRTLÜK. BEN NEREDE, TRABZON NEREDE. GÖNÜL İŞTE TUTTU MU TUTAR. HAS TRABZON SPORLUYUM ÜSTADIM TAAA 1980Lİ YILLARA DAYANIR. YABANCI OYUNCU TEKNİK DİREKTÖR GETİRMEYEN TEK TAKIMDI VE BEN E O ZAMAN BAŞLADIM TUTMAYA HALA DA DEVAM EDİYOR. BU SEZON BAŞARILAR DİLERİM. SAYGILARIMLA...
KÜÇÜK OZAN Ustam, o ruh kaybolmadı da bildik tanıdık sporcu kalmadı yerlilerden...
Bizler, vatandaş olarak; alış-veriş yaptığımız yerde, küçük de/ az da olsa sohbet etmeyi severiz. Buna engüzel örnek berberlerimiz... susup kim oturur o koltukta... iki kelâm, hop traş bitti- kalk.
Trabzonsporlu futbolcular aramızda idi...
her türlü ipliğin bile Çinlisini kullanıyoruz; benim bildiğim; kilitliiğne ve dikiş iğnesi gelirdi...
Şimdi kivi, avakado, muz memleketlerinden elçi futbolculardan kurulur oldu takım; cümlesinde de bizde de.
işte kent milliyetçiliğinin en anlaşılan şekli. ne güzeldir memleket sevgisi...havasıyla, suyuyla ve futboluyla. bir değil dört dörtlük bir şiir okudum Trabzon spora layık... tebrikler, selam ve saygılarımla...HŞT
"halilşakir" Üstâdım; eskiden, maç günlerinin dışındaki günlerde futbolcularımız Trabzon'un mahalle uşakları olduğu için, günlerini; milletin arasında geçirirlerdi...şimdi, ne ünlü futbolcu dolaşıyor sokakta ne de yerlileri var!...
Hem mahallemizde, günde 3-5 Tabzonsporlu futbolcuyu görmediğimiz gün hemen- hemen olmazdı... sebze ve meyvelerimiz ve hattâ, göllere salınan balık yavrularımız gibi, ayak topçularının dokuzunu ithâl etmişiz(çıldır gölü)...acaipliğimiz her yanımızdan akıyor; anlayacağınız...
Yazıyoruz ya neyse...
Saygıdeğer Halil Şâkir Taşçıoğlu Üstâdıma Teşekkür eder, sağlık dileğimle Selâm ederim.