Alıştık tâze Ekmeğe, bayat; Afrika’nın olsun! Gün gelir öğrenir insan, kör gönüle tövbe olsun! Üşütsün kış; yağsın yağmur, güneşim kiremit olsun! Şiirle ben her dem mutlu, yazmam dersem; töğbe olsun!.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yazmam Dersem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yazmam Dersem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalemden kopmak hayattan kopmakla eşdeğer bu açıdan bu günahı tövbe temizler. Güzel paylaşımlarınızın devamı dileğimle saygılar sunuyorum Kadir hocam . Beğeniyle okudum şiirinizi kalem ehli olmak bu olsa gerek..
İsminizin üstündeki fotoğrafta gördüğüm sarı çiçeklerden ilhamla; şiirin ne derin iş olduğunu ve dünyâ liderlerinin tamâmının bir şair *eserine hazırolda durmasını hedef ve görev biliyorum... *: Mehmed Âkif Ersoy(milletvekili)- İstiklâl Marşı.
Oldukça manidardı, insan davranışları üzerine çok sözü bir tek mısrada barındırabilmek, bir mısra ile ifade edebilmek güç ister, maharet ister, dağ gibi yürek ister...(yemediklerini, giymediklerini ihtiyacı olana ver, sadakadır.. güzel de, ya infak; nedendir o gönlü zenginler(!) millet malından sadaka verirken kendi haklarından bir türlü infak etmezler) Tövbe, suret-i Haktan görünenlerle birlikte olmaya; tövbe, yalanı hayat tarzı ve ilm-i siyaset görenlerle dost olmaya; tövbe, ilahlaşanlara destek olmaya; Şiire devam, yazmaya, haykırmaya, güneşi söndüremezsiniz, ayı karartamazsınız, gülü solduramazsınız, demeye devam...
Bu anlamlı dörtlüğün yazılışına ilham olan Halil ağabeye ve size kalbi teşekkürler Kadir Bey... Selam ve saygılarımla...
İsmail SÜKLÜM kardeşim demiş ki; "Sen bir kitabı tek mısrada yazarsın Kadir Hocam" Ben de bu söze yürekten katılıyorum, fazla söze ne hacet...Tekraren selam ve saygılarımı yolladım..
Çömleğimdeki su; testinizdeki ise, sızma zeytinyağıdır; Güneri Yıldız Üstâdım... Yine, şiirin değerinden çok daha değerli bir yorum-eser nakşettiniz sayfama...
Mâvi renkten daha anlamlı idi pembe zemin... yöneticimizden bu rengi(pembe) geri vermesini isterim.