Kararlıysan hiç sözüm yok; gideceksen kapı açık Üzmem seni "kal" diyerek; "gül goncayken soldu" derim. Kahretse de attığın ok, hiç acıma gönlümü yık "Bu aşk bitti, bil" diyerek; "vade tamam, doldu" derim...
Aşk dilendim yıllar boyu, umudumu sürükleyip Sense bana acı verdin, yüreğime gam yükleyip Arı olsan öz toplasan, sunsan bana, gülümseyip Tatmam "şifa, bal" diyerek, "gönlüm seni sildi" derim...
Biliyorum, ne yapsam da bu sevdanın dolmaz yeri Ben değilim bir tek dertli, aşka düçâr tek serseri Derle topla, yak hepsini! Ne kaldıysa aşktan geri Savur gitsin "kül" diyerek; "akıbetim çöldü" derim...
Sorma "neden? " sebep belli, kâr olmuşsa sitem dile Kibir tâcın başındayken, şerdir bana duan bile Arz-ı endâm etsen gökte, güneş olup, şuân ile Dönüp bakmam "zül" diyerek; "vakit akşam oldu" derim...
Ömür boyu kalsam nâçar, hiç yalvarmam, ederim ar Sabır taşım muhkem benim; her gecenin sabahı var! Düşsem dahi, el uzatma! Yaksa dahi sinemi har, Tutmam artık "el" diyerek, "sevdiğim yâr öldü" derim.
Mecit AKTÜRK
Dost kalemden damlalar;
Sitemli yazmış kalemin, giden kapı kırar gider Bağlasan da tutamazsın, evin barkın yıkar gider Hiç üzülme boş ver gitsin, döner gelir olup heder Beni tekrar "al" diyerek; belasını buldu derim...
Hülvani Baştuğ
22 Ekim 2013 Salı 14:01:45
Baharımı çaldın benden bilmem nerede kışlarım Gülmek haram oldu bana çatık kaldı hep kaşlarım İstesen de paylaşamam tek sermayem göz yaşlarım Akan yaş’a ’sel’ diyerek ’toprak bana kaldı’ derim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* "ÖLDÜ" DERiM... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* "ÖLDÜ" DERiM... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baharımı çaldın benden bilmem nerede kışlarım Gülmek haram oldu bana çatık kaldı hep kaşlarım İstesen de paylaşamam tek sermayem göz yaşlarım Akan yaş'a ''sel'' diyerek ''toprak bana kaldı'' derim...
Yine harika bir şiir okudum ve gelenek olduğu üzre bir dörtlük yazmaya çalıştım. Yüreğin elem görmesin Mecit kardeşim. Selam ve Muhabbetle...
Çok haklısın Gardaş benim yorum içinde yazdığım dörtlükleri toparlasam en az on tane güzel şiir çıkardı. Bu dökümanları iyi muhafaza etmek lazım. Selam ve DUA ile...
Bu kadar ofkeyi kaldiri mi sine.. Ya da kelimeler. Belli ki gonul uzulmus. Siirde, siirin kurgusu , hitabi guzeldi Mecit Bey.. Gonulden kutluyorum sizi. Selam saygimla..
Cuk, cuk.. Olmaz.. Ilk sayfaya girince farketmistim sonraki degisikleriyle ama inanin o haliyle de guzeldi. Simdi ise simli isli oldu, soylemler :) Guzel yerde gormek umuduyla.. Hayirli aksamlar diyerek biraz mola bana...
Sorma "neden? " sebep belli, sitem kâr olmuşsa dile Kibir tacın başındayken, şerdir bana duan bile Arz-ı endâm etsen gökte, güneş olup, şuan ile Dönüp bakmam "zül" diyerek; gelme yanıma bir daha...
muhteşem sitem dolu bu güzel dizelerin membaı yüreğinizi selamlıyorum hocam. kutlarım.
Sitemli yazmış kalemin, giden kapı kırar gider Bağlasan da tutamazsın, evin barkın yıkar gider Hiç üzülme boş ver gitsin, döner gelir olup heder Beni tekrar "al" diyerek; belasını buldu derim...dedim değerli dost.
Yine kalem ustaca yazmış kalemin daim olsun Mecit Bey Hocam ne yazsak gölgede kalır muhabbetle kal diyerek sözü bağlayalım,;))) GEÇMİŞ KURBAN BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN DEĞERLİ DOST.
Selam ve DUA ile.
hülvani tarafından 10/20/2013 1:04:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
hülvani tarafından 10/20/2013 8:07:41 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mecit Hocam büyük geçmiş olsun Allahtan acil şifalar diliyorum hastalığın ne olduğunu ben iyi bilirim kendine iyi bak ben hala düzelemedim sıkıntılarım devam ediyor iyi olur inşaAllah.
Şiirin ayaklarına dikkat etmedim tek ayak diye bir dörtlük yazdım sonunda uyumlu olsun diye düzenleme yapmak zorunda kaldım eksiğimi tam say değerli kardeşim sağlık selametle kal.
Kararlıysan hiç sözüm yok; gideceksen kapı açık Üzmem seni "kal" diyerek; gelme yanıma bir daha... Kahretse de attığın ok, hiç acıma gönlümü yık "Bu aşk bitti, bil" diyerek; gelme yanıma bir daha...
Dil böyle dese de, acep gönül ne diyor? Tebrikler hocam. Saygılarımla...
Gülmek haram oldu bana çatık kaldı hep kaşlarım
İstesen de paylaşamam tek sermayem göz yaşlarım
Akan yaş'a ''sel'' diyerek ''toprak bana kaldı'' derim...
Yine harika bir şiir okudum ve gelenek olduğu üzre bir dörtlük yazmaya çalıştım.
Yüreğin elem görmesin Mecit kardeşim. Selam ve Muhabbetle...