(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYIP GÜL’ÜN ÖZLEMİ…. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYIP GÜL’ÜN ÖZLEMİ…. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa ama anlam dolu şiirdi severek okudum yüreği kalemi alkışlıyorum Yüreğine kalemine sağlık Yüreğin susmasın ___________________________________________Saygılar
Sevenler arasında gönül bağı vardır.Duyguları ortaktır. Özlem duygusu kısa ve öz ancak bu kadar güzel dile getirilir. Her şey gönlünüzce olsun efendim.
ÖzLeMek, bakıştadır...o bakışı yakalamaya ise bazen bir ömür az gelir...inanılmaz güzellikte ve manada ki dizelerin üstadını sevgilerimle selamlıyorum ve sonsuz saygılarımı sunuyorum......
uzun çok uzun sayfalarca yazılan bir şiirin sadece özde vuruşlarıyla yazılmış enfes bir şiirdi çok beğendim...zaten gerçek aşıklar arasında bir telepati mutlaka oluşur bazen rüyalarımıza girer haber verir uzaklardan bazen bir his gibi doğar gönüllere haberleri ve bu şiirinizde biz de hissettik o cananı o can ı o sevgiyi selam ve tebriklerimle sevgiler
Sevgiliye olan ,özlemi hasreti çok güzel nakşetmişsiniz,kısa ve öz bir anlatım şekli yüreğinize sağlık kardeşim muhteşem dizeler.Başarılarınızın devamını dilerim.Saygılar.
Özlemek; lugatte kaldı, sözler tesir etmiyor ki Can….
Ben; özlemişsem şayet; HİSSEDER mutlaka, bunu Canan….
.......Özlem asla lugatta kalmadı CAN.. .......Eğer içtenlikle ve buram buram özlemişse CAN... .......İnan ki aynı içtenlikle ve özlemle HİSSEDER CANAN. .............Kısa ama üzerinde çokça tartışıla bilecek nitelikte sevgi ve özlem dolu anlamlı bir şiirdi. Okuyan yüreğin aklını da yorumlara zorlayan içeriği çok önemli ve güzel kılan da buydu. .............Kutluyor ve özlemlerin son bulduğu, sevgilerin dolu dolu yaşandığı bir yaşam diliyorum. ............Yüreğinizden sevgi, kaleminizden şiirler hiç eksilmesin.
Özlemek; lugatte kaldı, sözler tesir etmiyor ki Can….
Ben; özlemişsem şayet; HİSSEDER mutlaka, bunu Canan….
Özlemenin özlemenim ligat başka, her lügatte geçmez bu, O lügat gönül sözlüğünün özündedir, o öz ise başak bir tanıma muhtaç, kim anlar derseniz, gönül sesinin ne olduğunu bilenden başka kimse anlamaz, gönül nedir derseniz, ismi var, cismi yok olan bir esrarı hakikidir. Sözün tesir edeceği yer uç nokta, nedir bu uç nokta derseniz özelin özelinde. Sen özlemişsen, tende canaı, canda cananı bulmak gerekir. Bunları zahide bulamazsınız, O senin içinde seninle sensiz, dal kendine, kendi içinde ara bul onu. Çok yorum talebinde bulunursanız o kendini gizler, sizede yüz göstermez. Bulmanız dileğiyle selam ve saygılar.
Bir bakışın binlerce söze bedel manalar ifade etmesi gibi bir şey... Kısa anlatımlarda hissettirmek, zihinde resme dönüştürmek söyleneni ve daha başka artılar da gereklidir ki şairim işte tam da bunu göstermiş mahir kalemiyle bizlere... Az söz, çok mana ve geniş bir çağrışım... Teşekkürler kardeşim; duyan, duyuran kalem ve yüreğinize... Selam ve saygılar...
Farsça şiirler çok okudum.Onlarda da kısa ama derin manalı oluyor şiirler. Bu şiirde bende o aşkın mana tadını bıraktı. Yürek sesiniz hiç susmasın Üstat. saygı ve selamlar
Kalp kalbe karşıdır, hissedeceğinden şüpheniz olmasın. Eğer duyarsız gibi görünüyorsa o da gururundandır. O gurur içinin daha çok yanmasına sebep olur. Tebrik ediyorum.
"Aşk imiş her ne var ise alemde İlim bir kıylu kal imiş ancak" Fuzuli.
Kalbin anlamlarından biri de 'dönen' demektir. Aşkta doruk noktasına çıkınca, dönüşte sen değilsindir artık. Bedenin sen, ruhun maşuğundur . Farkında olamazsın hemencecik ama, her konuşman, her bir kalemin sahibi O'dur artık. Oysa O seni sevmişti. Kendisi ile zaten birlikte idi. Dönemezsin de geri, o halde, yine 'Ben' olarak devam etmelisin ki yoluna, seni seven de gelebilsin seninle birlikte.
Bir kaç satıra koca bir anlam sığdırmışsın. Vakti olan bir yazar, koca bir kitapla anlatabilir ancak, dizelerini. Bu kadar hoş ve yalın da olmaz elbette ki Tebrikler, tebrikler, tebrikler. Şair olmak böyle bir şey, demek ki. Kutlarım, başarılarının devamını dilerim. Yüreğine sağlık.
kemalat tarafından 10/19/2013 5:02:09 PM zamanında düzenlenmiştir.
Özlemek; lugatte kaldı, sözler tesir etmiyor ki Can….
Ben; özlemişsem şayet; HİSSEDER mutlaka, bunu Canan….
...Muratcığım bu kadar kısa ve öz bir şiire yorum yazmak çok zor.
...ayrıca bu bir serbest şiir olması münasebetiyle üzerinde çok fazla söz söylemeye gelmez.
...genelde tutturduğunuz DİL gayet güzel, bazı şiirlerinizde zaman zaman afaki ve felsefi sözcüklere tevessül edilse de genelde taktir ettiğim cümleler, mısralar var.
Özlemek düş özlemek umutta olan ve içinde dışında kalan ve haklısın ne desek boş boş içine sığdırdığımız gerçekti hep ve ne çektik ise o sevgilerden çekmedik mi hep ama sonuç olarak ister hissetsin ister hissetmesin yüce bir yüreğin emeği sevmektir hep ve her zaman limanına sadık bir gemi gibi
evet..şiir şiirliğini yaparken, hikmetin tercümanı olmalı,akılda kalmalı.... yeri gelince, olay / zamana denk düştüğünde kendisini hatırlatmalı... gönlünüze kaleminize sağlık ve başarılar,başarılar... ..selam es selame
Sevgi ve muhabbetle..