(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAYIP GÜL BEŞİNCİ MEVSİM.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAYIP GÜL BEŞİNCİ MEVSİM.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değişik olmuş şiir. Sağ gösterip, sol vuran cinsten.
Hoş, mahzun, sevilesi bir hikaye ile başladı aşk. Nedendir bilmem, güz aylarının sedaları bir başka güzel gözükmüştür hep gözüme. Yaz aşkları, sahte gibi gelmekte...Yapmacık, geçici.. Ama, soğukla öyle değil. Sıcaklarda, karşındakinin her yeri dikkatini çeker... Kışın, gözlerdir sadece odaklandığın yer ve sevgi gözlerde yeşerir, gözlerde yol alır... Uyuduğu yerdir kalp...Korunduğu, esirgendiği...
Ardından, huzur dolu bir atmosfere taşıdı bizi şair...
''Ey Hikmetinden sual olunmayan Rabbim Sürsün huzur dolu yaşam.''
Amin dedik canı gönülden bu duaya... Tebessümler biriktirdik huzura dair dudaklarımızda... Gözlerimiz güldü...
Ve, final... Unutulmayan, unutulamayan bir aşk... Hüzün denizlerinin, yorgun fırtınalarına dönüş... Ağlayan bulutlarla yarenliğe devam...
''Kayıp Gül’ün kokusu Beşinci mevsimim Sanmaki yokluğunda Kapandı yaram.''
Allah güç versin yüreğine ve kalemine.