sınanmış bir yap/boz parçası gibi bozduklarını yapamaman birleştirdigimiz kadar olduk birbirimize hayat bağı
istanbul diliyle sustum! ve şiirler yazdım uykularımı Aşktan çıkaran ! bitik günler biriktiriyorum rüyalarıma,girdiğinde bulaşmasın yüzüne
son kez daha uyandır gözlerinle ansız rüyama gir bıraktığın yerde ne yana dönsem savrulmuş hüzün kırıklarım batacak nasıl olsa kalbine. nefret tutmaz kalemim bilirsin ! sil sil bitmez sana olan şiirlerim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sil sil bitmez sana olan şiirlerim. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sil sil bitmez sana olan şiirlerim. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''hani bu şehri terketmek vardı rüyalarım sana gebe kalmasaydı''
Evet, terk edip gitmek vardı ya bu kahpe şehri, senli tüm anıları, senli tüm zamanları, senli tüm sevdaları bırakıp gitmek vardı ya ardına bakmadan... Olmadı, olamadı işte... Elimi, gönlümü, kaderimi bağladı bu zalim rüyalarım... Hani sana gebe kalan, seninle dop dolu, hain rüyalarım..
Çok etkileyici bir şiir olmuş... Çok duygusal, çok hüzünlü...
'' gecelerimin efendisi kaç mevsim yalansın? yada kaç mevsim kalbimin yakasındasın''
Kalemi değil, kılıcı almış eline şair, saplamış ilk cümlede zalimin yüreğine, sadakatsizliğine, adaletsizliğine... Ve, yaşlı. mahzun gözlerle, uykusuz sabahlamanın, inanılmaz bir güzellikte sunuluşu...
Şair, ümidin sıcak nefesini üflemekte neye son bölümde... İstanbul nezaketinde söze set çekiyor, şiire veriyor sırayı... Ve, rüyaların yorgunluğundan soyutluyor aşkı...
Ümit dedik ya... Yaşamamızın biricik gayesi... Şiiri de, işte o yaşatıyor gerçek canlar gibi... Ve şair, şiire can veriyor son bölümde... Hayat nefesi üflüyor...
''son kez daha uyandır gözlerinle ansız rüyama gir bıraktığın yerde ne yana dönsem savrulmuş hüzün kırıklarım batacak nasıl olsa kalbine.
nefret tutmaz kalemim bilirsin ! sil sil bitmez sana olan şiirlerim.''
Her ne olursa olsun, seninle olsun diyor... Ne derece doğru, sevdayı gönüllerinde taşıyanlara sormalı...
Bu arada, Biz hiç sevdiğimizi rüyalarımızda görmemiştik. Bizim rüyalarda bir problem vardı demek ki...
kıymetli yorumunuzla renk katıyorsunuz şiire bakış acımı dahi değiştirdiniz benden daha iyi anlamışsınız. şiir gibi bir yorum severek okudum inanılmaz tabir edilesi:) Çok sevinerek tesekkurler diyorum.. Saygılarımla..
her şairin bir şiir karakteri vardır, ben kendini bulduğuna inanıyorum, tamamen olgunlaştığında tadına doyum olmayacak..tavsiyem acele etme demlendir artık şiirlerini...bundan sonraki hedefin kendini gerçekleştirmek olamalı...
şımarmak var belli etmek yokk...çünkü şımarmak sadece bir kişiye yakışıyor....en içten selamlar kardeşime
Şair ne kadar zamandır bu aşk acısını çektiğini bile hatırlamayacak kadar bu rüzgarla savrulmuş ve bu ateşle kavrulmuş Hüzünlü ve harika bir paylaşımdı bu güzel şiir güzel şiir hoşça kal
bunca zaman nasıl rastlamamışım hayret ediyorum
o da benim kusurum tabi
saygıyla