(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kaçıp da gittin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kaçıp da gittin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ayrılığı kendi seçenler, ayrılığın zehrini içer de gider. Dönmemek üzere..kalanı yakar da gider.. Kaleminiz daim olsun Ahmet Hocam. Sıhhat ve selâmet diliyorum.
evet hüzünlü bir yürek sesi ayrılığın verdiği yürek sızısı vardı mısralarda o kadar güzel ve içten ki tüm içtenliğimle kutluyorum can kardeşim sevgiler selamlar
Değerli kardeşim harika bir hasret ve özlem dolu bir şiirdi.şiirin çok güzel yazılmış.yürek pınarından akan damlalar adeta bir sel olmuş,bütün duyguları önüne almış götürüyor.bunların en önündeki hepsinden önce gitmiş ve seni baya üzmüş.şiirde ayaklar ve kafiyeler uyum içinde İnsanı’ ‘insan yapan’ değerlerin temelinde sevgi ve özgecilik yatar. Sevginin ve dostluğun-paylaşımın olmadığı tüm öğeler, birer robottan farksızdırlar!Ben bu şiirde bu öğelerin hepsini gördüm.ve hepsi dupduru bir dille yazılmışlar.Şiirde yabancı anlaşılmayan kelime yoktur.Şiirde sevgi ve aşk teması işlenmiştir. İnsan, sevgi ve yaşam dışa açıldıkça güzelleşir...Sanatın, aşkın,şiirin olduğu her yerde bir umut ışığı vardır! ... Evet, dünyamızı güzellikler kurtaracak. Sevgi kervanında can canı kucaklayacaktır.İşte o zaman gerçek aşk ve mutluluk yaşanır. sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.
Tanrı affeder mi ? çekip gideni Başıma ne dertler açıp da gittin.
Sitemler olabildiğince çok, ama seven yürek sevdiğine küsmeyecek de kime küsecek, acaba giden nasıl gitti, birde bunu irdelemek gerek, gülerek mi yoksa ağlaya ağlaya mı?
Hülasa temelinde ki sevgi olan hüzündü şiir..
Kutlarım değerli kalemi ve yüreğinizi selam ve saygımla..
İyi bir gece dileklerimle hocam..
Gulsen Tunckal tarafından 10/11/2013 1:24:45 AM zamanında düzenlenmiştir.
Evet haklısınız ayrılıklar hep can yakmıştır, işte şiir; bazen etkilenilen bir olaydan, yaşanılanlardan ve bazendehayallerden kurulan metaryellerden yola çıklır, ayrıca temennilerinize ve beğeninize teşekkür ediyorum , zaten sizi yorumlarınız en az bir şiir kadar anlam içermekte, iyi ki varsınız, iyi ki yazıyorsunuz Sevda hanım, size en içten sevgi, saygı ve selamlarımı sunuyorum
tebrik ediyorum değerli şair kaçıp da gidenler gün olup da dönüyorlarsa firar ettikleri yere işte,,, evrimleşen süreç kıyasıya rekabet iklimsel hareket hep sürecek ve gün gelecek gidenler dönecek... tabi bilemiyoruz,,, yani umut ediyoruz, saygılar güzellikler...
Selam ve dua ile