Peşini bırak diyor bitsin eflatun düşün Gidişini takiben yaprağı solan güncem, Hiç şaşmazsın yönünden lakin önce bir düşün Faydası ne dönüşün, düne rakipse gündem Şakağından başlayıp hadi kar yağdı saça Zamanın kahır hali, ki tezatsa mizaca Muhtemelen zay olur dudağından gülüşün Aklını kemirirken o anki küçülüşün.
En yüksek mertebeye çıkarken gerek olsa Bu kadar kâfi derdim zulmünden aldığım pay Boğazımdan geçmez ki katbekat da ufalsa Biri gitse acının daha bitmez ki olay Aşktan da geçtim zaten ben huzura talibim Gördüm ki senden yana ağ örmüştü nasibim Hani atabilseydim, sonra da biri bulsa Civarda dolanmazdı akl-ı selim bir kulsa.
Sorup da soruşturdum ne varsa emelinde Aşkı andırmıyordu bakıştaki kasavet Asılı kalmış gibi husumet bam telinde Hayrete ne gerekti eşikteyken akıbet. Yine de yürek işte ve yine umut işte Dilimdeki ezgiler derinden of çekişte Emr-i vaki yaptım ya intizarın dilinde Zaten çökecek imiş bu masal temelinde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_MASAL_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_MASAL_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanırım bu kalemi ilk defa okuyorum. Öylesine açmıştım sayfayı ve betimlemek gerekirse bana göre muhteşem bir şiir okudum. 7+7 olduğunu düşündüğüm şiirde olası aksaklık var mı? bana göre yok.
Aşktan da geçtim zaten ben huzura talibim Gördüm ki senden yana ağ örmüştü nasibim Hani atabilseydim ve sonra biri bulsa Civarda dolanmazdı akl-ı selim bir kulsa.