Bilirsin... Haddim değildir yargılamak seni İstediğin saatte gelir... Ya da hiç gelmeyebilirsin. Nasılsa bir kere yapışmıştır üzerime Esvabı yas renginde münzevi eşkalim Anlayacağın her daim Ve her halukârda, keyif senin keyfindir.
Velhasıl görünürde hala yokken sen Ne duruyorsun, hadi doldur be saki Demek geçerken içimden Yüreğimin altın yaldızlı kadehleri Elleri bağrında beyhude bekler ya… Allah kahretsin Yine gelmedin Sen Ve ben... Ah ben…
Ayrılığın doğurduğu hastrete binaen Hep aynı kelimeleri telaffuz etmekten Bitkin düşmüşken dilim Bilemedim Hangi uzak duruşuna bin anlam yükleyeyim.
Yusyuvarlak ay ışığında Çıplak ayaklarıma serilirken yıldızlar Dikenli dalların ardına saklanır Göğe itimat etmeyen duygular. Ve... Karanlığın tuzu-biberi minnacık yüreğimle Gece küçücük bir ben, Ben.... Kocaman bir gece olurken sende….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_GECE_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_GECE_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sitem de olsa şiir okudum................Kutladım usta kalemi Yüreğin kalemi var olsun Yürek sesin hiç susmasın _________________________________________________Saygılar
Ayrılığın doğurduğu hastrete binaen
Hep aynı kelimeleri telaffuz etmekten
Bitkin düşmüşken dilim
Bilemedim
Hangi uzak duruşuna bin anlam yükleyeyim.
ilham pınarın coşkuyla akmaya devam etsin inş tebrikler duygularına usta kalemine sağlık caney başarıların daim olsun sevgimle.