Bilen bilir kendini, ıspata ne hacet ki Ben miyim sualine evet nasıl denilir Nezaketi terk etse... Dil öyle bir afet ki Mayına basmış gibi öfkesine yenilir.
Boyum posum neydi ki kaç santim benim çapım Üzerime yığınla dost bildiğim devrilsin Şuraya yazıyorum kapandı bir kez kapım Ve kim nasıl isterse, beni o halde bilsin Sözünden dönmeyecek kadar incindi yapım Unut gitsin... Ne yazık, sen de dostum değilsin.....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_Unut Gitsin_ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_Unut Gitsin_ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şairin kırgınlığı da başka güzel oluyor şiire yansıyınca ve duygu insanı nasıl da narin kırılgandır...Umarım muhatabına ulaşır...Necla Hocam hayırlı bayramlar çok saygı selam ve sevgiler...
Dünyanın en güzel dilidir Şiir dili. Sitemle girince O inciten kapıdan içeri Sanki hiddetinin nevi, Görünürse de hasmı okşar gibi, Ama kişinin en hassa yerine öyle bir vurur ki, Şiir bile BALYOZ zanneder kendisini ! Kimi Sitemler var ki Saklarlar öz eşgalini İşte öyle bir dil'dir şiir dili İkiye böler muhatabının çelik kibirini !!!...
Şiirdi. Ve de öyle bir SİTEMDİ. Tokatınızın sesi ta buraya kadar geldi ! Kutlarım bu öfke de ki nezaket şeklinizi !!!...
Derin anlam ve mana barındıran bir şiir, sade dil ve akıcı. O zaman bende dedim Aba: Unut gitsin..! Yüreğine ve kalemine saglık. Selam ve dualarımı bıraktım şiir sayfana. Saygılarımla.
Boyum posum neydi ki kaç santim benim çapım Üzerime yığınla dost bildiğim devrilsin Şuraya yazıyorum kapandı bir kez kapım Ve kim nasıl isterse, beni o halde bilsin Sözünden dönmeyecek kadar incindi yapım Unut gitsin... Ne yazık, sen de dostum değilsin.....
güzeldi anlatım güzeldi dizeler saygılar benden olsun hayırlı cumalar
//Bilen bilir kendini, ıspata ne hacet ki Ben miyim sualine evet nasıl denilir Nezaketten arınan dil öyle bir afet ki Mayına basmış gibi öfkesine yenilir..... //
Boyum posum neydi ki kaç santim benim çapım Üzerime yığınla dost bildiğim devrilsin Şuraya yazıyorum kapandı bir kez kapım Ve kim nasıl isterse, beni o halde bilsin Sözünden dönmeyecek kadar incindi yapım Unut gitsin….Ne yazık, sen de dostum değilsin.
11 Ekim 2013 / NÜS
........................................Kısaca tebrik ediyorum kalemin yüreyini ve ekliyorum duygularını paylaşmak adına,Her dost diyene güzel dilek dilenmez,Özelsin dosdumsun benim denilmez,İncinsende lakin incitme unut gitsin,Gönül yıkanın gönlü dik durmaz....sagılarımla selam dua ile...
VaTaN25 tarafından 10/11/2013 4:00:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
net bir ifade...dost deyince akan suları duran bir yüreğe sitem düşürmeyi başaranlara...
sevgilerimlesin