Bu denli konuksever olmak da marifetti Gözümün eşiğinde otağ kurmuş gibiydin Ne yağmura aldırdın ne fırtına kâr etti Oysaki bilen bilir vefasızın biriydin. Sevmeye mazhar olsan içim gam yemeyecek Belki bir nebze olsun kader gülümseyecek.
Em olmaya talipti güya aşkta icraat Hangi akla hizmetti şairane iç çekiş Gölgeden bir seviye riayetle kanaat Menfaati sadece düşüne hâyâl ekiş Sıra bana gelince uçtuysa aşk iksiri Mazeret-i beyanın, ne gereği ne yeri.
Dizi dizi ağıtın yareni olmuş isem Sanki ben mi istedim acıyla avunmayı Neyi gerektirdiyse mevcut koşullar o dem Yaşayarak öğrendim hayata tutunmayı Zira ölmem lazımdı, umutsuzluk dâhili O ki Hakk’tan emirdir kim bile ki eceli
Bir harabe diyorlar şimdi ahvalim için Yazık, tek yıldız için gökkubeden olmuşum Varsın öyle sansınlar merak da etmem niçin Ben bilirim hem beni zaten lafa dolmuşum Ceza ise Allah’tan herkes kendinden mes’ul Temennim, tenden evvel kalbe işlesin gusül…….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_TEMENNİ_ II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_TEMENNİ_ II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SİZ BÖYLE GÜZEL DERSLERE DEVAM EDİNİZ HER SATIRINIZDA GÖNÜL UFKUNA BİR PENCERE AÇILIYOR BAKMAYA GÖZ GEREK ANLATMAYA SÖZ GEREK O KOCA YÜREYİNİZ ENGİN OLSUN DAİM OLUNUZ SAYGIYLA SELAMLAR...
Bir harabe diyorlar şimdiki halim için Yazık, tek yıldız için gökkubeden olmuşum Varsın öyle sansınlar merak da etmem niçin Ben bilirim hem beni zaten lafa dolmuşum Ceza ise Allah’tan herkes kendinden mes’ul Temennim, tenden evvel kalbe işlesin gusül…….
BAŞTAN SONA HARİKA BİR ESER OKUDUM. EYVALLAH. SELAM VE SAYGILARIMLA.
bugün şiire yorum yapmayacağım bugün ben seni tanıdığım, yüzyüze görüştüğüm (hem de benim şövalyeler ve senin şövalye ve prensesle (kambersiz düğün olmaz misali)) çay içtiğim, kısacıkta olsa neşeli sohbet ettiğim için çok şanslı olduğumu söyleyeceğim canım arkadaşım ne yapayım bugün teşekkür etme günüm:))
Kaderim bu ne yapayım! Felsefik bir yaklaşım. Çünkü Yaradan helal ve haramları insanlara bildirmiştir. Şiiriniz bir ders niteligindedir. Şairlik öyle basit ve hafife alınmaması gereken ve insanlarada bazen mesaj verebilmektir. Zaten sizin kaleminizin farkı böyle şiirlerde ortaya daha çok çıkıyor. Hep şiirle kalmanız dilegimle, selam ve dua. Saygılarımla Abla.
Hani birine herhangi bir ihtiyacı arzedersin; o da sana der ki, "iki gözümden al"...
Yani, ne güzel konukseverlikti göz eşiğinde...
Selamlar, saygılarımla...