korkuyorum sana alışmaktan canısım sesini duysam biliyorum ki silinecek evrendeki tüm sesler susacak tüm kainat...
korkuyorum canısımcığım korkuyorum...
ya gelişin gelirsen gelişine alışırsam...
gittiğin her an yeniden bana geleceğini düşünerek alışmaktan korkuyorum sana...
uzaktan gördüğüm her gölgeyi sana benzetmekten her ninnide senden bir şeyler bulmaktan kar tanelerinin yüzüme dokunuşunda seni hissetmekten korkuyorum...
tan yeri ağarırken kapımı çalanın sen olması gün batımında yangın yerine dönen ufkun seni bana getirmesine alışmaktan korkuyorum...
sakın bana seni seviyorum Zümrüt Gözlüm, deme Zümrüt Gözlüm demene alışmaktan korkuyorum
korkuyorum be canısım korkuyorum sensizlikten
gönül ateşinde demlenmiş birbardak demli çayın kan kırmızı rengine dil şekeri katmandan sonra da bırakıp kaçmandan korkuyorum
yaramaz bir çocuğun dileklerini gerçekleştirircesine salıncakta sallama beni dayanamaz yüreğim kopar tel tel alışırım sana sonra canısım...
pamuk şekerini severim yüzüme gözüme bulaşmasını bu kadar sevgi dolu olma canısım korkarım sana alışmaktan kaçarım uzaklara...
biliyor musun elma şekerini de çok severim ben elime tutuşturma gözyaşlarımı silerek ya sen yokken kim silecek gözyaşlarımı kim avutacak yüreğimdeki çocuğu canısım...
Korkuyorum gönül sözlüm korkuyorum sana alışmaktan...
karanlıktan da korkarım ben çocuklar gibi... belli etmesem de bir çocuk yaşar içimde dalgalarla danseden...
tebessüm ederek seyretme beni düşlerimde ya alışırsam bu kadar sevilip sahiplenilmeye...
Korkuyorum işte korkuyorum sana alışmaktan canısım...
bak yağmur nasıl da vuruyor camlara isyan edercesine sensizliğe...
tahterevalliden düştüğümde nasıl da ağlamıştım gözyaşlarımı silip ağlama Zümrüt Gözlüm demiştin ya sahiplenmiştin kadınım demiştin dün sabah düşümde...
ya da bir sabah çık gel uzaklardan gökyüzündeki demir kazık gibi çakıl yönüm ol bilinmezliklerde yeni bir yılın ilk saatlerinde kahve gözlerinle düş gözbebeklerime ve fısılda seni seviyorum Zümrüt Gözlüm diye böylesine sevilmek ne güzel olurdu kim bilir...
KORKUYORUM SANA ALIŞMAKTAN... biliyorum şimdi diyorsun ki... KORKARAK SEVİLİR Mİ... Haklısın! ! !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANISIM/ZÜMRÜT GÖZLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANISIM/ZÜMRÜT GÖZLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen çoktan alışmışsın be Bacım....Ama korkma....Hayırlısı olur İnşaallah.... Üzerse haber ver....Alo de ordayım..... İçten ve güzel şiirdi..Kutlarım...Selam ve Saygımla....
pamuk şekerini severim yüzüme gözüme bulaşmasını bu kadar sevgi dolu olma canısım korkarım sana alışmaktan kaçarım uzaklara...
biliyor musun elma şekerini de çok severim ben elime tutuşturma gözyaşlarımı silerek ya sen yokken kim silecek gözyaşlarımı kim avutacak yüreğimdeki çocuğu canısım...