(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* GERiSi KOLAY... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* GERiSi KOLAY... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hicivin alası vardı bu sayfada. Bir ustamın söylediği gibi "Hiciv her şairin harcı değildir, onu ancak usta şairler kaleme alabilir" sözüne istinaden usta kalemi saygıyla selamlıyorum...
Mecit kardeşim iyi hoşda bütün ayakları kullanmışsın biz ne yapacağız, en iyisi defalarca okuyalım bize de o düşer. Ben sözümdeyim şiir artık konuşma dilin olmuş vesselam. Kalemin daim olsu değerli dost muhabbetle sağlık selametle kal.
Dört dörtlük bir tariz örneği, ilave edecek bir şey bırakmamışsın Mecit Kardeşim. Kalemin coşmuşken yaza yazabildiğince biz usanmadan okuruz. Bu aralar nadiren kullandığım o övgü kelimesini fazlasıyla hakediyorsun. Yüreğin elem görmesin. Selam ve DUA ile...
kıskançlık paçalarımdan akmıyor değil çok muhteşemsiniz dostum varolunuz siz son on gündür bizde hangameler telaşeler kırılda ( kızı nişanladık ta :) saygımla sevgimle
Her tesbit yerli yerinde ve de doğru. Günaha, isyana götüren her şey şeytanın oyuncağı ve insana gösterdiği cazibedir. Manidar şiir. Kaleminiz daim olsun. Sağlıcakla.
"Kolay değil sanmam ki zor mü’minlik Günahtan kaçmanın türlü yolu var Kesişir elbette senlik ve benlik Yaşamın dünyada türlü dili var"
sizin diliniz şair dili üstadım... iğneleriniz ele çuvaldızlarınız hep nefsinize...
kimi öfkeye kapılıp çuvaldızlarınız ele batırmaya başlayınca bunalıyorsunuz, duyuyorum içten içe hep La Havle çekiyorsunuz:)... kimi on misal çuvaldız batırsanız ele, nefsinize yüz misal çakıyorsunuz...ki en doğrusu da bu değil mi...
bilmiyorum ama artık bu devirde müminin sadece kendi nefsini değil elin nefsini de yenmesi gerekiyor galiba...siz ve siz gibi olanlar bunun peşinde yanlış değil veya bulanık görmüyorsam...ki sanmıyorum
bu yolda da bize en güzel rehber inşirah süresi değil mi...
rabbim sizlere hep güzel şiirler yazdırsın...
bir mübarek ağam var, ettiği bir dua var devamlı...
bir gidiyorsunuz, bir geliyorsunuz ya hu... insan nefsine güvenemez, günaha girmektense çalıyı dolaşıyorsunuz...ne güzel... gitmeleriniz kötü gelmeleriniz iyiydi üstadım... okur insanı azdan çoğu anlar hesabı... güzel yazıyorsunuz.... selamlarımla...
Bir ustamın söylediği gibi "Hiciv her şairin harcı değildir, onu ancak usta şairler kaleme alabilir" sözüne istinaden usta kalemi saygıyla selamlıyorum...