büyük adamların gidişi de büyük olur be ustam sekizlik deprem gibi sarsarak
sel olur ne varsa alır önüne sürükler fırtına olur üfler ve katar yanına omuzlara ağır gelen dünyayı ustalar gider çıraklar yine çırak insanlar inşallah insan kalır! ustalar gider geriye nasihatler ve söylenmiş doğrular kalır
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sessizce.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sessizce.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirin adı gibi sessiz bir sayfa karşıladı beni boynu bükük bir çiçek karesi...
evet... sessizce gitti Ramiz Dayı...Ben onu bu isimle sevdim ekranlarda..Beyaz uzun atkısı, tane tane ve keskince okuduğu şiirlerle..Kim bilir kaç şiire ilham oldu "usta"m kelimesiyle.. ben ona Ramiz dayı demeyi sevdim içimden anne yarısıdır dayı belki bu yüzden.. her ne kadar ben usta değilim dese de bir insanlık ustasıydı.. çok üzgünüm bu mevsim sanki yaprak dökümü, bir süre öncede teyzemi kaybettim..
kim ölse. babam ölüyor ve her ölüm öyle erken ki...
Rabbim şefkat ve merhametiyle sarsın onu...Mekanı cennet olsun nur içinde uyusun..
gittin ustam
eylül’e kurup saatleri gittin
sessizce....
şimdi kim yeğen deyip
sırtımızı sıvazlayacak
Allah rahmet eylesin giden ustaya cennet mekanı olsun başınız sağ olsun değerli dost yürek,duyarlı vefalı yüreğinize usta kaleminize sağlık saygımla.