(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yâkut mül ( Gazel ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yâkut mül ( Gazel ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Giryânıma âvâzı uzaktan ede zılgıt Gelmez sonu Yoksul, yine vâsıl o tekemmül ************************************************************ Mahlas/ınız Yok_sul amma; diliniz, gönlünüz, kaleminiz maşaAllah hayli zengin. Yine en güzele imza atılmışsınız. Gazeldi doğrusu... Elimi kulağıma atıp okuyasım geldi bir ara. Öylesine dolu dolu, öylesine hoş ! Çok beğeni ve takdirlerimle Sayın Şair, kutluyorum efendim.
babidim tarafından 9/19/2013 12:10:30 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ben teşekkür ediyorum böylesi güzel ve özel bir kalemin elit şiiri için. Etkili yorum seçmenize de ayrıca sağ olun demek isterim. Efendim, esenlik dileklerimle.
merhaba ablam yine kalemi konuşturmuşsun bakıyorum tabiki kalem tek başına yazmıyor yürek coşuyor kalem mızrap oluyor türkü türkü dökülüyor kelimeler yüreğin var olsun güzel kardeşim sevgi ile kal
Şekva, sabrın afetidir amma ben kapattım didemin bir tekini o tarafa hiç bakmıyorum...Rabbim muvaffak eylesin tarikin ahirinde...Ünsüz seni seviyor...Selamlar, saygılarımla... Allaha emanet...