Her şey bitecek belki bir gün Yürüdüğümüz yolun çıkmazına varınca Ne sen kalacaksın nede ben Bu hikayede başrol de olmayacağız bir gün Unutulacak yazılan tüm şiirler Dökülen onca göz yaşı Ama içimizde büyüttüğümüz acı Diner mi günün birinde söyle Ruhuma can veren sevgin Isınmama sebep ellerin olmayacak bir gün Kara kışlar, fırtınalardan ibaret olacak hayatım Belkide hayatım bile olmayacak Baharı, yazı hissetmeyecek canım Hep üşüyecek bedenim Sensiz , sevgisiz, düşen yapraklar gibi Rüzgarın esintisiyle bilmem nerelere gideceğim Bir gün biz olmayacağız Bu aşkın isimsiz kahramanları Hiç yaşanmamış gibi Kaybolup gideceğiz zaman içinde Ve zaman her acının ilacı derler ya Bu acıya zaman bile yetmeyecek Bunu sadece ikimiz bileceğiz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Melankolik Aşk şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Melankolik Aşk şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgiler aşklar yaşanmışlıklarıyla kalsalar ama kalmıyor en uç yerinde bizleri buluyor ve yüreğimize öyle acılar bıkakılıyor ki her nefes alışımızda binlerce ah karımız kalıyor.... mükemmel yorumunuzla şiir çok güzel ve ayakta alkışlanmaktasınız.... Kutlarım...SAYGLARIMLA...
bizleri buluyor ve yüreğimize öyle acılar bıkakılıyor ki her nefes alışımızda
binlerce ah karımız kalıyor....
mükemmel yorumunuzla şiir çok güzel ve ayakta alkışlanmaktasınız....
Kutlarım...SAYGLARIMLA...