Yağmurun sesi boşluğa düşerken karanlığın dili tutulurmuş Yeşil bir korkuya dönüşür gök gürültüsü yağmur yağdıkça Kaygan bir çığlık olmuşsun nicedir örselenmiş yüreğimde Bakışlarının hasat vakitlerini beklemeye başladım bu yüzden Sen sustukça bir çiçek su istiyor çatlak ve üzünçlü ellerimden Uzak ve terk edilmiş bozkırlarda günün ilk ışıklarını içiyorum Seni gizlemek için umursamazlığımı gömüyorum en derinlere Ve sen bir deniz kıyısında rüzgâr içiriyorsun müptela varlığıma Gölgem ufkuna düşmeden sorulara cevap vermeyi istemiyorsun Belki de gölgenin serinliğini huzurunu derinlerinde hissederek Güneşin altında yanmaya devam ediyorsun aşkı bekleyerek…
…Sessizce kayıp giden o terli ayların semazen tıpırtılarıyla tükendi yaz/ Ruhumuzda biraz işve, tanımsız bir sızlanma, bir o kadar da naz/ Yangınlardı kundaklandığımız, avuçlarımızda tedirgin, terli bir haz/ Ölümler işittik felaket tellalı kara ekranlardan, hep sabır ve niyaz/ Eylül’e uzandı düşlerimiz, serin bir iklimce, göğsümüzde kırık bir saz/ Cümleler aşka gebe, yılların demiyle yudumlanır iken şiirlerde hicaz...///
…Eskitilemeyen düşünüşlerimizin elim penceresinden uzakları izlemek vaktidir şimdi/ /Kayıp giden bir yıldızın kuyruğuna tutunarak geçmişin derinliklerine inmek/ /Uzakta bir deniz, iki adam ve ortada minicik bir masa/ /Masada rakı, rakıda aşk tadı/ /Saklanacak ne çok yürek var oysa/ /Tadı haz bırakan şu yoksul damağımızda///...
Yorulunca sözler, dökülürüz suları çekilen izbeliğimize Eski kitaplardan aşkı ezberler insanlar, seyrü sefer düşlerle Kelamı olmayan merhabaların muhacir acıları başlar ardından Mahşer kalabalığını yudumlarız yangın artığı küflü testilerden Hangi yarayı dikerse iğne, sonunda batar kavrayan yüreğe Üryan bir yalnızlıktır aşk, ünlem ve virgülle bölünemez ikiye…
Kaldır düşlerini izbe derinlerden, arala aşka kapalı gözlerini Sonsuz bir bahçedir aşk, çıkar bedeninden yanılgının sesini Düşür gözlerinin ahengini sulara, geceyle seviştir gül nefesini Kaktüsleri de sevgi büyütür, sevgi hazzıyla yudumlar badesini Sarhoş masalardaki masallara inanma, çalarlar bir gün hevesini Sözün mihmanıdır aşk, kapıyı çalmadan anlayamazsın geldiğini…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sözün Mihmanıdır Aşk!.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sözün Mihmanıdır Aşk!.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
her dizesi şiirin yeni bir şiire ilham veriyor,,,,anlamlı vede çok güzel şiirleriniz,yazılarınız,içtenlikle kutluyorum...sevgiyle hep...