(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Mucks şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Mucks şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kırmızı, farklı bir anlam yükler her zihne.kırmızı bazen çılgınlık bazen derince bir arzu..kırmızı ee jir yazmışsa mutlaka bir başka anlam daha yüklemiştir. sonsuz selamlar jir..
Ateşin rengidir kırmızı. Öfkelendiğimizde ve öperken sevdiğimizi kanımızın sıcaklığını hissederiz.
Ruj kadının süsü. İnsandan farklı olarak hayvanlarda dişinin ilgisini çekmek isteyen erkek daha süslüdür. Erkek aslanın yeleleri, erkek tavus kuşunun heybetli renkli kuyruğu... Evrim sürecinde hayatta kalmak kadar güç gösterisinin ve süslenmenin önemi büyüktür. Dişinin seçimi yön verir bu sürece, onu etkileyebilmek can alıcı önemdedir. Halbuki hayatta kalabilmek için hiç de kullanışlı değildir doğada süslü olmak. Misal etkileyici olmak için çok görkemli 1.8m den büyük çatal boynuzlara sahip olan erkek İrlanda elkleri başka hayvanlar için kolay birer av durumuna düştüklerinden soyları tükenmiştir. Daha nice türlerin, sırf bu yüzden işte. Ne var ki süslenmek önemlidir karşı cinsten ideal dişiyi kazanmak ve soyunu sürdürebilmek için. Hayatta kalma endişesinin bile önüne geçer. Cezbetme arzusu olmasaydı doğa böylesine renkli ve sesli olmazdı. Cezbetmek içindir tüm bu renklilik ve seslilik.
Elgin tarafından 9/9/2013 8:17:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
Elgin tarafından 9/9/2013 8:19:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
Doğrusu böylesi şiirler bir ölçü birimiyle değerlendirilemiyor. Nitelik kırmızı Nicelik ruj mu? Zira her yerde olacak kadar çoğullar. Sözcükler içlerinde yansımalar taşırlar, yansıması olmayanlar bir duvara çarparcasına geri döner sahibine. Mazbatasını farklı ve farkı olmaktan edinmiş kırmızı ve ruj okudum. Kısa biraz. Olsun.
Mucukssss...
Öptümcükk.:)