(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gâhî Gâhî ( Gazel ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gâhî Gâhî ( Gazel ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tabiiki kıpır kıpır oluyorum işte bu ki dediğim zenginlik inkar mı edeyim şimdi :)))
o câna da
cân'a'' o diye olduğundan yok sanki aksan üstadım bilmiyom da :)) evet yanılıyor da olabülürüm sanki :)) işte bu ortamı da çok seviyorum bunlar kişiyi ötelere taşıyor çünki karşımdaki şahsiyet öyle basitinden şair değil hatta ağırından da ağır :))) o yüzden önümde ufuklar açılıyor diyebilirim.... teşekkürlerim ufuklardan aşkın üstadım...
teşekkür ederim üstadım sonunda buyur ettiniz yanii bekle bekle ağaç olduk burda :)
da şöyle önceleri aruz şiir yazarken bu kuralı aşılması zor bir şey zannederdim fakat biraz düşündüğümde tam tersine bu kuralın aruz şiirinde tam tersi zenginlik olduğunu farkettim ki benim gibi osmanlıca bilen arapca bilen az buçuk yok gibidir :))) burası abartı oldu azcık :)) velhasıl zengin bir kuralsa o zenginliği neden eşelemiyeyim dedim kendimce
çok çok teşekkür ederim üstadım bendenizde bişeyler var ise sizin erol beyin mecit beyin emekleri diyebilirim rahatlıkla
tabii defteri de unutmamak gerekir ki siz gibi değerleri tanımama vesile oldu beni bu konuda eğitti diyebilirim ::
Geleneğimizden kopamayız, işte aruzu bu açıdan da yaşatmak gerektiğine inanırım... Aruz okumak çok farklı bir duygu verir bana hep, lise yıllarımdan beri bu vezinle yazılmış şiirleri dinlemekten her dem haz almışımdır, şimdi siz kıymetli üstadlarımın yazdıklarınından da ders alarak bir iki ufak deneme yapıyorum, Üstadım bu eserinizi de beğenerek okudum... Teşekkürler kaleminize ve yüreğinize... Selam ve saygı ile...
Çok güzel dizelerdi değerli dost.Divan edebiyatı tarzında şiirlerin hep tarihi bir kokusu da vardır.Bu koku da güzeldi.Yüreğiniz ve kaleminize sağlık. Selam ve saygıyla.