Ve sevgi yalnızlık abidesinde canlandı Tüm ruhlar adıma Şaha kalksın abide de herkes sevdaya...
Sevgiye gebe kalan düşlerimin ardından Ellerimi uzatıp geldim sana Bir büyüğün sesiyle seslendin sanki Dağın yankısına benzer şekilde
"Eftelya... Var mısın akdenizi cebinde taşımaya?... "
Tanrısal güçler kuşağının seviliğinde iken tüm düşünceler Bir sokak ötesi zamanını yaşıyordum dilimde Nar-ı Yalnızlık dedin Sura üflercesine Nar-ı Yalnızlık...
Ve biraz daha Benden ben alan sen Ne kadar güzeldin düşlerinle Ve sana abim demek Ne kadar kutsaldı Mürekkebimin izinde Şiirlerimin dizinde
Oysa ki Sokakları yeni toplamıştım Daha tazecikti akan insanları...
Yalnızlık Abidesi!... Bana olduğun vatanyeşilinden ses ver Saç bırakmasam başımda Değmez miydi olduğun yerlere Vatanın can olduğu yerlere...
Yalnızlık Abidesi!... Fil dişi kuleler çürüdüğünden beri Tek tuzlanmış olan senin abidelerin Var mı benlik yerin?... Vatan yeşili yerin?...
Yalnızlık Abidesi!... Dudak paylarımda sen, Ah bilsen Toprağın ne kadar sevgi kokuyordu Ve zafer Ne kadar öz kalıyordu senin etelerinin zillerinde...
Yalnızlık Abidesi!... Sana abi demek ne kadar onurdu Şerefti içimde Ve o kadar bana kızınca kardeşçe benimsemen Şiir tüttürecekken deminde Eftelya Bir ses gelsin ama derin sularında demen...
YALNIZLIK ABİDESİ!!!!!... İyi ki abimsin... İyi ki demir deliklere süzerken şiirin mihrakını Sen melek ablamla beraber ana baba canlığında Sen vatanyeşiliyken içimde Ne olur az daha kal benle Yalnızlık Abidesi Sadece sen, ablam ve ben olsun günlerimiz Ve düetlerimiz vatana dair olsun...
Yalnızlık Abidesi...
Şiirlerinin adına Bende abim oluşun kutlu olsun...
Akıllı iş değilken şiir Deliye deli olurcasına verdiğin için vatanyeşilini...
Çok seviyorum abim seni YALNIZLIK ABİDESİ.....
E F T E L Y A... (Akdenizi cebinde taşıyan kız... )
(YALNIZLIK ABİDEME, ABİME VE ABLAM NAR-I ÇİÇEĞE... RABBİM HER DAİM SİZİ MUTLU ETSİN DİYE... )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızlık Abidesi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızlık Abidesi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değişik bir şiir. Yorumlamak zor. Çok akıcı ve samimi olduğunu belirtmemiz gerek ilkin. Yürekten yazıldığı her halinden belli. Konuya gelince, keşke Akdenizi cebinde taşıyan kızdan bir tiyo alabilseydik.
Bir tutam hayat tarafından 9/8/2013 8:33:57 PM zamanında düzenlenmiştir.
SAG OMZUM EL BİLEGİME KADAR İNCİNDİGİ İÇİN ON GÜN HAREKET ETTİRMEM YASAKLANDI YORUM YAZAMADIGIM İÇİN ÜZGÜNÜM , NİCE ŞİİRLERDE BULUŞMAK ÜMÜDİ İLE SELAMLARSAYGILAR
Akdenizi cebinde taşıyan kız... Genç yaşına rağmen şiir olsun müzik olsun her iki yolda da emin adımlarla ilerleyen bir kardeşimsin her daim taktir ile karşıladım yaptıklarını.
Bugünde gösterdiğin vefa ile bir kez daha anladım içindeki sevgiyi.Yazacaklarımı yazmış ablan zaten ek olarak bir teşekkür gerekli şiire.
Teşekkür ediyorum Eftelya abinin de yanında değerin büyük unutma.
O (içimin huzuru) yani abin, daha görmedi şiiri ama yine de ulaştı yerine, taa Akdenizlerden martıların kanadına taktığın selam ve vefalar...
çokça memnun kaldı gönlümüz ve çokça şükretti tanıdığımıza bir kere daha memnun kaldığımız bu derin yüreği.
Velhasıl çınlamıştı kulaklarım bugün bir ara ' hayırolsun' deyip gecistirdim meğerse sebebi şiirmis sebebi biryerlerde hele de değer verilen bir yürekte anildigimiz anlarmış.
Yüreğinde değer bulmak ne güzel şiir yürekli güzel insan ben ve abin teşekkür etti sana binlerce sevgi baloncukları ile:)
Ulaşmıştır bu güzel isteğin sinem bende ikisinin çok m utlu olmasını istiyorum maneviyatı yüksek bir şiir insanların değerini biliyorsun sevdiğin insanların gözde şaiirem şiirlerimin prensesi arasına kattım seni tekrar teşekkürler enfesti ve sen gibi harikaydı.değer yükü taşıyor esenlikle