(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kadınlarımız; Gerçekten üç bahardır bizlerin yaşamında,önce anadır ilk bahardır bu doğmak onların kollarında büyümek,sonrasında yardir,sevdiğinizdir güzellikler mutluluklar onun varlığıyla anlam kazanır yaşamaktır bu güzellikleri doyasıya bir bahar sıcaklığında güzelliğinde,ister ana ister yar yoklukları da son bahardır yaşamımızda gözlerimizin kapanması bu yüzdendir yoklukları ölümden beterdir,alışamayız bir türlü.. Sevgiler güzellikler analarımızın ve sevdiklerimizin üzerine gelsin.. Sevgilerimle..
Son bahardı yokluğun, Ölümün diğer adı.. Üç baharı yaşadım, Ve; Üç bahar için bütün ömrümce.. Üç bahardı bir kadının sıcaklığında, Doğmak, ..............yaşamak, .........................yalnızlığım,hasretim.. Son bahardı yokluğunda, ...........................kapanan
Yüreginize saglık. İlhamınız ve kaleminiz kavi olsun Selam ve sevgiyle
Üç bahardı bir kadının sıcaklığında, Doğmak, .............yaşamak, ..............yalnızlığım,hasretim.. Son bahardı yokluğunda, ....................kapanan gözlerim..
Çok güzel istiareler kullanmışsınınız.Tebriklerimi ve saygılarımı sunarım.
üç bahar... Ne çabuk bu veda , kapanmış gözler falan, daha kaç üç bahar geçecek e ne baharlı şiirlerinizden haz alacağız. Sonbahar yeni bitti, şimdi ilkbaharı beklemede yüreğiniz...Bırakın hep öyle kalsın. Sevgiyle...
..............yaşamak,
.........................yalnızlığım,hasretim..
Son bahardı yokluğunda,
...........................kapanan gözlerim...
kutluyorum...
saygılarımla
Mürüvvet NUMAN tarafından 12/14/2006 6:50:55 PM zamanında düzenlenmiştir.