Tamam yüreğim, gidelim O çocukluk ülkesine Hadi toparlan...
Önce anneme gidelim, anneme! Çöküp ayak ucuna, duaya duralım Sonra dökelim ayak uçlarına İçimizde birikmiş Ne kadar kederimiz varsa!
Onu, bunu, şunu anlatalım sonra En çok da yârin, vefasızlığını Nasıl da en yıkık anımızda Yüzümüze bile bakmadığını Oysa çocuktuk! Bir gülümseme bile Yeterdi bize Elmalı şeker tadında
Amannn! Neyse…
Bak yer bile ayırttım En has turizmden, yarına Saat on dokuz elli de En fiyakalı araçtan hem de!
Ama sakın deme On üç saatlik yol “Çekilmez!” diye Çekilir Eğer bu yolun sonunda Nefes almak varsa
Bak buradaki deniz bile Hep gri! Hep gri! Hem kim istemez görmeyi Masmavi bir denizi
Hadi yüreğim, hadi! Biz işimize bakalım Toplayalım ne kadar yaralarımız varsa Dolduralım çantaya bir güzel Yanımıza da çocukluğumuzu alıp Düşelim yollara hiç tereddütsüz Değil mi ki yaralarımız Merhem ister…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Çocukluk Ülkesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Çocukluk Ülkesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İç sesimize kulak verip gidiyoruz sözün gücüyle.Her gönülün bir yerinde vardır bir çocuk dünyası Zaman zaman bu dünyada nefes alırız.Teşekkür ederim saygılar .
8 yaşındaki çocuğun istismarını muhammedle kıyaslayan, tecavüzleri çocuğun bedenindeki şehvete bağlayan,din ahlak ve terbiyeyi birbirine karıştıran,'Allahım yok' sözlerini şiirsel bağlamda değil de kişisel öngörü görebilen bir toplum yapısında ..
'çocukluk ülkesi' çizgi film izlencesi gibi geliyor kulağa.değil ki merhem olsun .
Sağolasın şaire..