(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönül coğrafyası kışa dönmesin. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönül coğrafyası kışa dönmesin. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir aydır deftere girip sizlerin şiirlerinize bakamadım af buyura efendim Güzel bir şiirdi okudum sayfanızda , kalemine ve ruhunuza sağlık, nice dolu güzel günler dilerim... saygılarımla şair yürek..
Değerli kardeşim.Yine harika bir şiir kondu sayfama ve ben okurkenmest oldum.Senin şiirlerini epeydir özlemişitim.Hastalığımdan dolayı 5 aydır deftere gi,remedim.Aşka ve ve sevdaya olan özlem şiire ayrı bir güzellik katmış. Aşk sana ne zaman nerde geleceğini haber vermez o genllikle habersiz birden kalbine giri verir. İşte kalbine girdiği an duygularında çok büyük bir değişim olur hep onu düşünmeye başlarsın.Onu asla kalbinden çıkaramazsın.İşte özlemler burada başlar kardeşim.
Ağlamak Dünyada birtek seni sevdim desem bana inanırmısın benim için ne yapacagını sorsam ne yapardın?. Sen bana sorsan ne yaparım bilirmisin ugruna ölür sana canımı veririm hiç bilirmisin tek senin için gulum Sen bana sorsan cevabımı bilirmisin bilemesin çünkü senin içinağlayan ben sana ölürüm biterim ve sana ömrüm boyunca Seni seviyorum derim
TEBRİKLER ARKADAŞIM..
SELAMLAR OLSUN..