yine güzde, hissiyat volkanları üşür sıska yanı yalnızlığın takatsiz vurur zaman kaç gece gebedir akreplere tanrı bilir kaç köz teğet geçer aklın yeldeğirmenlerini saçların beyazından kalanları
gergindir şimdi yüzün dolanır gezer gözlerin boş sahanlığı öyledir en iyi kendine söyler insan endirekt yalanları zaman, mâzi, iyi anlar ve kahretsin o... her dalış her sus aynalara batırır pejmürde yüzünü yeni bir yüzgörümlüğüdür geçen yaza ayazlara bilirsin en iyi beyaz örter karanlığı dört köşe itiraflar başlar öylesine gece yarası öylesine öyleydi öylesin öyle işte!
aldırma der bir yanın, tazyikli dalgalara aslında durgun sular gibi hafif için dimdik duran annen gelir aklına şeceresi serttir hani dibi belli demirin lakayt cümleler ısırdıkça ıstırabını kandırırsın kendini doluyum sayarsın biraz bu benim delilik hâlim bu benim...
hiç konuşmadan bak aynaya o dışını seyreder içini duyar! -özledim-
hüzün postalları çiğnesin istemem kırgın yamaçlarda kırağı yesin yüzün gülsün isterim gülsün yüreğin deşifre etmene gerek yok istersen yine içinden düşün!
boşadır prangalar yaralıysa halatlar ne düğüm tutar dilin ne güğümlere sığar için dönerken bir eksikle pupa yelken kavanoz dipli dünya dönerken dön erken!..
/••• ne kadar olgunlaşsa da çiğidi yenmez meyvenin soyarsın kabuğunu bir güzel tohum tutmaz yarısından ayrılan dilim her mevsim dalında güzeldir sevgilim her şiir yarasıdır unuttum demenin•••/
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Eksikle Dönerken Dünya şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Eksikle Dönerken Dünya şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şiir biraz da merhemidir unutmanın aslında.Her şiir karanlığa çekilen beyaz setredir.Her şiir acının yüzgörümlüğü değil midir?Duygular çağıldamış eşsiz yüreğinizden.Sözcükler tutuşturmuş mısraları.Mısralarınızın tutuşturduğu gibi yüreğimizi.Güçlü duygular güçlü imgelerle örülmüş.Harikaydı.Eyvallah...
sevgi saygımla.
cemil melih.