(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Leb lebî şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Leb lebî şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DOST YÜREK MERHABALAR ; ÖNCELİKLE MUBAREK RAMAZAN BAYRAMINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE TEBRİK EDER SEVDİKLERİNİZLE NİCE BAYRAM TADINDA GÜNLERE DİLEKLERİMİ SUNUYORUM.. ANLAMLI BİR GÖNÜL PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE EMEĞİNİZ HEP VAR OLSUN..KUTLUYORUM..SELAM VE SAYGIMLA..
Kara kedi geçti yine gözlerimin önünden Siyahı severim oysa Uğursuzluğunu da bazen hayatın.
hayat bizimle her türlü dalgasını geçiyor uğursuzluğuyla acısıyla oysa ne kısa yaşamak haydi gül faizem ve sev hayatı yeniden leblebi tozunda hemde... ben çok severim leblebi tozunu biliyonmu.....
elbet boğazımıza düğümlenmese çok daha iyi ama öldürmeyen her acı daha güçlü yapar insanı demiş ya düşünen birisi ve sen çok daha güçlüsün şimdi faizem unutma olurmu...
umuda sevgiye... tekrar tekrar umuda... sevgimlesin her daim birde saygımla unutma.......şiir mi o zaten harika her zaman ki gibi,,,,,
Aynı benim kedim şuruba benziyor resimde ki.))) Aşk kara kedi gibi insanın başına gelince yörüngesini kaybettiriyor :)) Kış kışş leblebiyi sen ya aşk ben şeker yiyecem hahahahha
Ne güzel bir benzetme olmuş. Çocukken içine şeker koyar yerdik leblebi tozunu. Bir de çocuklar hepimiz beraber yiyorsak, birbirimize bakar puskururduk.
Her şeyi kararı demişler, bir dozda alınınca boğazımızda kalıyor.
Sevdanın tadı her zaman bal değildir. Bazan insanın boğazını sıkarsasına yakar canını nefes bile alamazsın. demek bu kadar güzel ve düşündürücü olarak Lebi Şimanın kaleminden öğrenilir sevgili dostlar Kutlarım bu yüreğin sahibini öptüm canım seni
DOST YÜREK MERHABALAR ;
ÖNCELİKLE MUBAREK RAMAZAN BAYRAMINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE TEBRİK EDER SEVDİKLERİNİZLE NİCE BAYRAM TADINDA GÜNLERE DİLEKLERİMİ SUNUYORUM.. ANLAMLI BİR GÖNÜL PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE EMEĞİNİZ HEP VAR OLSUN..KUTLUYORUM..SELAM VE SAYGIMLA..