(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Acep şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Acep şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herkes ektiğini biçer...Şeriat kemiktir,tarikat iliktir,tarikat tendir,hakikat candır,can cesetten çıkar mekanına gider,Yunus Emre ölüm yoktur,can cesetten çıkar makamına gide,ceset topraktan gelmiş torak olur.İbrahim Peygamber bir gün Allah'tan ölenin dirileceğini ,ve bu olayın gerçek olup olmadığını bildirir.Vahi gelir inan mıyormusun?O da yalvarıyor,Haşa diyor bu hikmeti görmek istediğini diye vahi gelir....Git felan yere asanı yer vur der.Oraya gider asasını yere vurur ve orda biri kalkıyor.Sen ne zamandan beridir burada mısın diye sorar.O da ben bir meyve ağacına çıktım tam meyvayı alırken sen beni uyandırdın diyor.O da sen tam yüzelli bin yıldir buradasın diyor ve inanamıyor.Kur'anı kerimin bakara süresinde bu ayetle yazılıdır.Rivayetlere göre Salih Peygamber olduğunu yazmaktadır.Başka bir yere gider bir başkasını kaldırır ona sorar sen ne zamandan beridir burada yatıyorsun.O da inan ben iki bin yıl diyorum belki ,öyle bir sıkıntı ve eziyet içindeydim hiç sormayınız.O da sen daha dün öldün diyor. Hikmeti hakikat bilenler için bir şey diyemem.
Güzel mısraları kutlarım...Sevgi ve selamlarımla...