(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KULAK VER DİNLE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KULAK VER DİNLE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Demokrasi diye yurtlar bölündü Asırlık dostluklar düşman edildi Sevgiyle kardeşlik kalpten silindi Sokaklara kin ve nefret ekildi
Keşke kelimesinden ben pek hoşlanmam derken, son dönemlerde sıklıkla dile getiriyorum.. Sanırım anlamışsınızdır üstad, taşıyla toprağıyla sevabı günahıyla bu insanlar bizim, bizim olmasına da ! uymaca akıllı olmak ülke bütünlüğünü bozar ne yazık ki...Dilerim daha kötüsü olmaz ve düzelir, saygılar kaleminize...
Hoş geldiniz değerli üstam kıymetli yorumunuzla onurlandırdınız, yorumunuz da da belirtiğiniz gibi inşallah kötüsü olmaz, endişenize katılmakla beraber (yangına körükle gidenleri bende knıyorum) farklı fikirlerde zenginlik vardır onu aramak lazım. Asla şiddet olmamalı bu güzel ülkemizin imajına da uygun değil saygı ve selamlar esen kalın.
...şiir tabi olarak zuhur etmiş. teoricilere göre çok hatalar mevcut (içerik çok güzel bunu demiyorum. kafiye yönünden) benim eski şiirlerimde sizinkinin aynısı. tabi olarak neşredilir ise üç aşağı beş yukarı böyle zuhur eder. bana göre pekte mahsuru yoktur. ama ne tam teoricilerin savunduğu gibi ne de tam bizim ki gibi olmasın bir orta yol olsun derim.
...kafiyelere biraz daha özen gösterilsin. tabi bana ait bir söz var yani kafiye yapacağım diye de "GECE KONDU=DURAK YAPACAĞIM DİYEREK DE KASİS" imal edilmesin.
... örneğin;
Sevgi ikliminde nefret yağar mı? Rabbin kınadığı, kalbe sığar mı? Ezel değil belki ebed ferah mı?
...bu dörtlük teki "yağar, sığar kafiye ama "ferah" kafiye teşkil etmez. ve daha başka dörtlüklerde de bu durum söz konusu.
...diğer bir konu dörtlüğün tümünün kafiye teşkil etmesi şiiri bozar ve boğar. dörtlüklerin tümünü kafiye etmeye çalışmışsınız
...emeğinizi ve duyarlı yüreğinizi kutlar başarılar dilerim.
Değrli üstadım hoş geldiniz onurlandırdınız ziyeretinizle evet belki rediflerde biraz daha dikkat edilmesi gerekenler var. Edebiyat bir derya bizse içinde bir damla değiliz. Eksikler hatalar mutlaka var ve olacakta netice de amatör olarak üğraştığım bir alan. Önemli olan tabiki yapıcı eleştiri ile zenginlik katmak ve yazarın gelişimine katkıda bulunmaktır.Bu konuda teşekkür ederim isze, tavsiyelerinizi dikkate alacağım üstadım saygı ve selmalar hoşça kalın.
Asırlık dostluklar düşman edildi
Sevgiyle kardeşlik kalpten silindi
Sokaklara kin ve nefret ekildi
Keşke kelimesinden ben pek hoşlanmam derken, son dönemlerde sıklıkla dile getiriyorum..
Sanırım anlamışsınızdır üstad, taşıyla toprağıyla sevabı günahıyla bu insanlar bizim, bizim olmasına da !
uymaca akıllı olmak ülke bütünlüğünü bozar ne yazık ki...Dilerim daha kötüsü olmaz ve düzelir, saygılar kaleminize...